Jak zrobić popcorn?

1. Data: 2005-01-24 18:07:12

Temat: Jak zrobić popcorn?
Od: Adam3k <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to dla was banalne, ale ja umiem w kuchni tylko wodę zagotować
na gorący kubek :D

Mam już popcorn w torebce, mikroweli nie mam, ale garnek mam z przykrywką :D
Chyba trzeba oleju nalać. Ile? :D

Pomóżcie :P

1. Data: 2005-01-24 18:25:06

Temat: Re: Jak zrobić popcorn?
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam3k wrote:
> Mam już popcorn w torebce, mikroweli nie mam, ale garnek mam z
> przykrywką :D Chyba trzeba oleju nalać. Ile? :D

nie dużo, ze 2 łyżki. Ja robię zwylke na patelni, rozgrzać olej, wsypać
specjalną kukurydzę, przykryć, na niezbyt dużym ogniu, potrząsnąć
patelnią/garnkiem od czasu do czasu.

smaczego i ciekawego filmu :)
Ania

1. Data: 2005-01-24 18:29:45

Od: Adam3k <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania B-J napisał(a):

> nie dużo, ze 2 łyżki. Ja robię zwylke na patelni, rozgrzać olej, wsypać
> specjalną kukurydzę, przykryć, na niezbyt dużym ogniu, potrząsnąć
> [...]

Wielkie dzięki :D

1. Data: 2005-01-24 19:10:16

Od: Adam3k <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaa! Wszystko fajnie, tylko że popcorn mi się przypalił od dołu :o
Zresztą mniejsza o popcorn, powiedzcie mi jak zmyć najszybciej tą
spalenizne z patelni, bo jak mama wróci to będzie przypał.

1. Data: 2005-01-24 19:53:32

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2005 20:10:16 +0100, Adam3k napisał(a):

> Aaaa! Wszystko fajnie, tylko że popcorn mi się przypalił od dołu

Trzeba go bylo wysypac z torebki.

:P

Maciek
"Wyglad mam niecodzienny, ale wnetrze mile i spokojne" (TR&A)

1. Data: 2005-01-24 19:59:18

Od: Adam3k <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> Trzeba go bylo wysypac z torebki.
>
> :P

hahaha, hihihi, huhuhu

Macie jakąś radę?

1. Data: 2005-01-24 20:56:40

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam3k" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

> hahaha, hihihi, huhuhu
>
> Macie jakąś radę?
A jak to patelnia? Teflonowa, stalowa, żeliwna? Tak czy inaczej masz
przechlapane :-)

1. Data: 2005-01-24 21:03:09

Od: "cyrusNew" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa! Wszystko fajnie, tylko że popcorn mi się przypalił od dołu :o
> Zresztą mniejsza o popcorn, powiedzcie mi jak zmyć najszybciej tą
> spalenizne z patelni, bo jak mama wróci to będzie przypał.

zrób szybko jakąś dobrą kolacyjke, może zapach duszonego mięsa zabije smród
spalenizny :)

1. Data: 2005-01-24 22:12:53

Od: "rekin" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary do popcornu najlepszy jest garnek z cienkim spodem najlepiej
aluminiowy. Ktory szybko sie nagrzewa w miare wysoki zeby pomiescil popcorn.
Duzy plomien wysoka temperatura kilka razy potrzasnac i popcorn gotowy.
Potem ostudzic posolic otworzyc piwko i mozna mecz ogladac. jedna porcja
starcza na 20 minut.

Smacznego
Rekinek

1. Data: 2005-01-25 12:01:02

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam3k napisał(a):
> [...]
> na gorący kubek :D
>
> Mam już popcorn w torebce, mikroweli nie mam, ale garnek mam z

ja to ostatnio polubilam popcorn z mikrofalowki...mozna kupic taki
specjalny w proszku...wychodzi fantastycznie w dwie minutki...tylko
trzeba uwazac zeby sie nie przypalil...(wiec nawet moze krocej niz dwie
minutki ;) )

pozdro tuch

margeritta
thermomix
gołąbki z miesem mielonym i ryżem w kapuscie pekińskiej lub włoskiej?
Kapusta pekińska...
Sok z dzikiej róźy