Jak zrobić popcorn?

1. Data: 2005-01-25 12:26:04

Temat: Re: Jak zrobić popcorn?
Od: "cyrusNew" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tucherka" <p...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
news:ct5cf2$sps$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ja to ostatnio polubilam popcorn z mikrofalowki...mozna kupic taki
> specjalny w proszku...wychodzi fantastycznie w dwie minutki...tylko trzeba
> uwazac zeby sie nie przypalil...(wiec nawet moze krocej niz dwie minutki
> ;) )

czy jeśli popcorn jest w proszku to nie powinno się dodać do niego wody ??
tak jak z mlekiem instant. :)

1. Data: 2005-01-25 12:47:35

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cyrusNew napisał(a):
> Użytkownik "Tucherka" <p...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> czy jeśli popcorn jest w proszku to nie powinno się dodać do niego wody ??
> tak jak z mlekiem instant. :)

nie nie nie nie !!!!!!!! ;) ;) ;)
nic sie nie dodaje hihihihi

pozdro tuch

1. Data: 2005-01-25 14:09:56

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalny w proszku...wychodzi fantastycznie w dwie minutki...tylko
> trzeba uwazac zeby sie nie przypalil...(wiec nawet moze krocej niz

Ja taki zwykły też w mikroveli robiłam.
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-01-25 15:32:00

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Użytkownik "Tucherka" <p...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
>

> Ja taki zwykły też w mikroveli robiłam.
> Ania

do mikrofali polecam ten maslany..
pycha taki zolciutki wychodzi..
Marsjasz

margeritta
thermomix
gołąbki z miesem mielonym i ryżem w kapuscie pekińskiej lub włoskiej?
Kapusta pekińska...
Sok z dzikiej róźy