tipsy-jak sie je zdejmuje/usuwa/?-czy warto je zrobić?

1. Data: 2006-08-28 10:17:08

Temat: tipsy-jak sie je zdejmuje/usuwa/?-czy warto je zrobić?
Od: "asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie, jak sie zdejmuje/usuwa/ tipsy? mam zamiar je zrobic ,ale boje sie
ze bede musiala moczyc palce w acetonie! zeby je usunąć/tak bylo kiedys ze
sztucznymi paznokciami/
I na jak dlugo wystarczają?
pozdrawiam Asia

2. Data: 2006-08-28 10:25:09

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie
> ze bede musiala moczyc palce w acetonie! zeby je usunąć/tak bylo kiedys ze

Jak ktos sie decyduje na tipsy to raczej z mysla zeby je zostawic na dluzej
wiec nie trzeba od razu przejmowac sie usuwaniem. Usuwac trzeba u
kosmetyczki albo poczekac az odrosna wlasne. Z tym ze pierwsza metoda u
kosmetyczki - po zdjeciu tipsow paznokcie sa slabe jak pergamin dopoki nie
odrosna, a druga metoda jest bardzo nieestetyczna.
Trzeba co jakies 2 lub 3 tyg uzupelniac zel przy nasadzie paznokcia, zeby
cieagle ladnie wygladaly no i odswiezyc ich kolor/wzor.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-08-28 11:14:23

Od: "Zazula" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka wrote:
> [...]
> Trzeba co jakies 2 lub 3 tyg uzupelniac zel przy nasadzie paznokcia, zeby
> cieagle ladnie wygladaly no i odswiezyc ich kolor/wzor.

Mam wrazenie, ze Asi nie chodzilo o akrylowe paznokcie tylko sztuczne
paznokcie z tworzywa sztucznego.

Zazula

4. Data: 2006-08-28 11:29:33

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@T...pl> napisał w wiadomości

> Mam wrazenie, ze Asi nie chodzilo o akrylowe paznokcie tylko sztuczne
> paznokcie z tworzywa sztucznego.

No byc moze, chociaz ja na pierwszy rzut oka jak zobaczylam tipsy to
pomyslalam o zelowych czy tez akrylowych, bo te zwykle stuczne to juz chyba
przeszlosc. Co prawda widuje sie je w sklepach, ale takie to tylko na jeden
wieczor poza tym niszcza plytke paznokcia, a efekt krotkotrwaly. Moim
zdaniem nie warto takich lepic na paznokcie. Albo tipsy zelowe albo
naturalne pazurki. Jak ktos ma lamliwe to moze nosic krotkie ladnie
pomalowane, tez sa efektowne.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2006-08-28 13:47:57

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
dzieki Wam seredeczne za odpowiedzi,wlasciwie to takie i takie wchodzily w
rachubę.Dawno temu moja kolezanka miala takie pudeleczko z acetonem w ktorym
moczyla palce ojoj :( dlatego myslalm, ze moze juz tego sie nie stosuje.
Chyba zdecyduje sie na te zelowe.
pozdrawiam Asia

6. Data: 2006-08-28 16:05:08

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> I na jak dlugo wystarczają?
> pozdrawiam Asia

Żelowe tipsy wystarczają na mniej więcej 3 - 4 tygodni..jest to zależne od
tego jak szybko rośnie Twoja naturalna płytka paznokciowa.
Ja sobie uzupełniałam co 2 tygodnie...ale to przez moje zboczenie zawodowe
;)

--
Pozdr Ania
ania_de(at)ebns.pl