koszula ze spinkami

1. Data: 2006-08-28 09:24:19

Temat: koszula ze spinkami
Od: "Krzysiek" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

czy mozna zalozyc koszule ze spinkami do dzinsow czy to wyglada raczej
smiesznie?
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-08-28 11:51:09

Temat: Re: koszula ze spinkami
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):
> czy mozna zalozyc koszule ze spinkami do dzinsow czy to wyglada raczej
> smiesznie?

IMO bardzo głupio.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2006-08-28 12:14:21

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):
> czy mozna zalozyc koszule ze spinkami do dzinsow czy to wyglada raczej
> smiesznie?

Jak dla mnie wszystko zależy jaka koszula, jakie dżinsy i jakie
spinki... Jeśli dżinsy klasyczne, najlepiej czarne, koszula prosta, a
spinki z fantazją, to czemu nie. Jeśli koszula bardzo elegancka, spinki
złote, a dżinsy wymyślne - na pewno śmiesznie.

--
Pozdrówki,
Aneczka

4. Data: 2006-08-28 14:43:56

Od: "H" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda to śmiesznie. Nie ważne czy to są czarne czy klasyczne dżinsy. Na
pewno spinki nie pasują.

Pozdrawiam.

Sally Hansen - dziadostwo?
Co na trądzik