tłumacznie ang>pol

1. Data: 2002-01-23 16:36:35

Temat: tłumacznie ang>pol
Od: "Dawid Kalociński" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczów

poszukuje polskich (medycznych) odpowiedników poniższych terminów
angielskich

terminy dotyczą nazw typów badań w EMG(elektromigrafia) i EP(potencjały
wywołane)

1.Spontaneous and Voluntary Activity
2.Nerve Conduction Velocity
3.Somatosensory Evoked Potentials
4.Motor Nerve Conduction Velocity
5.Sensory Nerve Conduction Velocity
6.Repetitive Nerve Stimulation
7.Spontaneous Continous Needle EMG
8.Voluntary Continous Needle EMG

z góry dziękuję
Dawid

2. Data: 2002-01-23 18:39:37

Temat: Re: tłumacznie ang>pol
Od: "EDXER" <(nospam)Wadysaw.9358343@pharmanet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid Kalociński" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> angielskich
>
> terminy dotyczą nazw typów badań w EMG(elektromigrafia) i EP(potencjały

I suggest to ask the wife of your boss.

3. Data: 2002-01-27 20:14:53

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Sprobuje odpowiedziec, choc moze nie beda to dokladne odpoiwedniki - stad
tyle znakow zapytania...

1.Spontaneous and Voluntary Activity - czynnosc spontaniczna [?] i
dowolna
2.Nerve Conduction Velocity - predkosc przewodnictwa nerwowego [?]
3.Somatosensory Evoked Potentials - somatosensoryczne [?] potencjaly
wywolane
4.Motor Nerve Conduction Velocity - predkosc przewodnictwa
[przewodzenia?] nerwow ruchowych
5.Sensory Nerve Conduction Velocity - predkosc przewodnictwa
[przewodzenia?] nerwow czuciowych
6.Repetitive Nerve Stimulation - powtarzana [?] stymulacja nerwow
7.Spontaneous Continous Needle EMG - spontaniczna [?] ciagla iglowa
[?] EMG
8.Voluntary Continous Needle EMG - dowolna [?] ciagla iglowa [?] EMG
[...]

Nie jestem doswiadczony w neurologicznym slownictwie - macie jakies
komentarze?

Pozdrawiam,

Kamil Uminski
--

Link
Przepraszam ...
stawy w palcach reki
Zapalenie opon mozgowych i zapalenie mozgu
Wracajac do zwlok