tłuszczyk i co dalej???;)

11. Data: 2005-06-15 11:04:21

Temat: Re: tłuszczyk i co dalej???;)
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik WiRAHA pisze:

>> Albo korę wierzby.
> true true - naturalna aspiryna
Nom. Mniej wali na żołądek. A jak ktoś się nie boi to
niech zapija nią tussipect. ;-)

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

12. Data: 2005-06-15 21:14:23

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "checosa" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam, chciałabym spytać o jakieś skuteczne sposoby spalenia tłuszczyku.

http://www.moroznik.pl/

Pozdrawiam
Leszek

13. Data: 2005-06-15 21:16:56

Od: "Agga" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik "checosa" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> http://www.moroznik.pl/
>
> Pozdrawiam
> Leszek

Jakos nie ma zaufania do stron (a tym bardziej preparatow), na ktorych jest
tyle bledow ortograficznych i stylistycznych. A swoja droga czego to ludzie
nie wymysla zeby zarobic....

Pozdr
Agga

14. Data: 2005-06-15 22:03:31

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agga" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> tyle bledow ortograficznych i stylistycznych.

Widocznie tłumacz instrukcji nie był polonistą :)

A swoja droga czego to ludzie
> nie wymysla zeby zarobic....

Hmmm.... Godzinkę temu znajoma pochwaliła się "zrzuceniem" 12 kg (widać
było) jednocześnie wcinając spory kawał tortu imieninowego (Jolanty). Nic
nie ćwiczy, żadnych aerobików, rowerków i temu podobnych katorg, tylko
zażywa "moroznika". Ja tylko przełknęłem ślinkę i popiłem wodą sodową :(
Paczuszka moroznika w rosyjskiej aptece kosztuje coś do 8 zł.

Pozdrawiam
Leszek

15. Data: 2005-06-15 22:06:54

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a):

> [...]
> nie ćwiczy, żadnych aerobików, rowerków i temu podobnych katorg, tylko
> zażywa "moroznika". Ja tylko przełknęłem ślinkę i popiłem wodą sodową :(

wlasnie zrobiles antyreklame

pozd
WiRAHA

16. Data: 2005-06-16 08:01:12

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

checosa napisał(a):

> mógłby mi ktoś jeszcze powiedzieć w
> jakich proporcjach mniej więcej spożywać te wszystkie suplementy, tak jak
> będzie podane na opakowaniu, czy macie może jakieś inne sprawdzone sposoby
> pozdrawiam

guarana - 3-6gr dobowo
wyciag z ziel herbaty - jak na opakowaniu
aspargin - 4-6tbl dziennie (np 3x2tbl)
vigor - 1tbl
aspiryna - 1-2tbl z kofeina razem
wapn - zalezy od tego jaki i jaka dieta - jak na opkowaniu lub 1000-1500mg

pozd
WiRAHA

17. Data: 2005-06-16 18:18:50

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

Nic

> wlasnie zrobiles antyreklame

Tortowi imieninowemu?

Pozdrawiam
Leszek

P.S. Dowiedziałem się dzisiaj, że paczka moroznika (na 2 miesiące) kosztuje
w ruskiej aptece około 100 rubli. Macie tańsze "spalacze tłuszczu"? Do tego
sprzedawane w aptekach.

18. Data: 2005-06-16 22:51:36

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a):
> [...]
> w ruskiej aptece około 100 rubli. Macie tańsze "spalacze tłuszczu"? Do tego

efedryna + kofeina + aspiryna dla wielu tez maja magiczne wlasciwosci.
tymczasem okazuje sie, ze ok 75-80% dzialania tej mieszanki to
zmniejszenie laknienia a 20-25% zwiekszenie termogenezy. Jak sie tego
nie rozumie i patrzy na efekty - to magia. jak sie rozumie i wie o co
chodzi - to jest to wspomaganie zwiekszonego zuzycia i zmniejszonego
spozycia kcal. bo kcal sie licza. nawet na low-carb

pozd
WiRAHA

Serek wiejski - KRASNYSTAW
czy koncentrat pomidorowy zawiera cukier??
Dieta kopenhaska
Kwas moczowy
Jaskra a ŻO - czy ktoś ma doświadczenia?