to ja Kaska Nowak:-) Mleczko karpia:-)

1. Data: 2002-10-08 17:43:09

Temat: to ja Kaska Nowak:-) Mleczko karpia:-)
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Otoz z tego, co wiem, wiekszosc ludzi przygotowujac karpia w Wigilie wywala to
cos. W moim domu, u rodzicow, kazdy sie dal zabic za to mleczko, ktore
panieruje sie i smazy. Teraz w moim sklepie rybnym pojawilo sie mleczko na
wage! Pyszne! Ale wielu moich znajomych w ogole nie wie, co to jest i reaguje
ze wstretem;-)) Znacie to???

1. Data: 2002-10-08 17:46:37

Temat: Re: to ja Kaska Nowak:-) Mleczko karpia:-)
Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"b...@p...onet.pl":
> Znacie to???

nie. nie wiedzialem, ze karp jest ssakiem :-)

p8on

1. Data: 2002-10-08 18:04:58

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: <b...@p...onet.pl>
Subject: to ja Kaska Nowak:-) Mleczko karpia:-)

[...]
===========
Osobiscie tez dotad wywalalam.
Naprawde takie dobre?, czy poza zwykla panierka nalezy dodac cos jeszcze?
Barbara

1. Data: 2002-10-08 18:05:32

Od: "Jerzy Kobylecki" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
> "b...@p...onet.pl":
>
> nie. nie wiedzialem, ze karp jest ssakiem :-)

peyton !!!! z szacunkiem do Kasi

Kasiu prosze rozwin temat
Jerzy Kobylecki - Gliwice
jork@ cad.pl

1. Data: 2002-10-08 18:12:28

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To jest bardzo dobre!!! Wystarczy troszke posolic, z pieprzem raczej uwazac i w
panierke. Wiecej naprawde nic!
Kaska

1. Data: 2002-10-08 18:52:03

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem przepis na:
Paszteciki z mleczka śledziowego.
6 mleczek wymoczonych w mleku, 2 śledzie, 3 dkg. tartej bułki, 1 cebula
tarta, przesmażona na 3 dkg. masła na biało, 3 dkg. grzybków suszonych,
ugotowanych i usiekanych, trochę mielonej pietruszki, pieprzu, soli, 1/4
litra sosu beszamelowego, 2-3 dkg. parmezanu lub suchego sera litewskiego.
Dobrze wymoczone śledzie obrać ze skóry i ości, usiekać drobno, dodać bułkę,
grzybki i usmażoną na maśle 1 cebulę, doprawić do smaku i wyłożyć muszelki
wysmarowane masłem, położyć w środku zwinięte mleczko ślimakowato, polać
sosem beszamelowym, posypać parmezanem, tartą bułką i położyć na każdą
muszelkę po kawałku masła surowego, ułożyć na brytfance i wstawić do
gorącego pieca na 5 minut.
Ciekawe czy z karpia też by wyszło :-0
Smacznego
Artur
PS
O ile można (jeżeli nie to możecie na mnie nakrzyczeć :-(( )
http://halszczak.prv.pl dział; Kuchnia dawna-Potrawy z ryb.
PS2
Te przepisy naprawdę mają po 70 lat.
Jeszcze raz przepraszam
Smacznego
Artur

1. Data: 2002-10-08 18:53:42

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Jerzy Kobylecki":
> peyton !!!! z szacunkiem do Kasi

szanuje kasie, ale intryguje mi jaka czesc karpia nosi miano "mleczka"...

p8on

1. Data: 2002-10-08 18:55:26

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
> "Jerzy Kobylecki":
>
> szanuje kasie, ale intryguje mi jaka czesc karpia nosi miano "mleczka"...

Pani karpica ma ikrę, a pan karp ma mlecz...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-08 19:01:53

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano karpiowe mleczko to chyba ta sama część co jesiotrowa ikra, a jeżeli tak
to ten karp musi byćsamica.
Smacznego
Artur

1. Data: 2002-10-08 19:03:37

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to mi się po**%^&*#$** przeinaczało!!!!
Smacznego
Artur

Re: porto - ratunku
kartoflanka