to moze Kolezanki z Poznania tez sie zjednoczą?

1. Data: 2002-10-16 23:56:17

Temat: Re: to moze Kolezanki z Poznania tez sie zjednoczą?
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawka" <p...@m...icpnet.pl> wrote in
news:aoktv9$mnr$1@topaz.icpnet.pl:

> Koniecznie!
> Slawka

A to pl.regionalne.poznan nie wystarcza ?;)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Smierc sygnaturkom !!!

1. Data: 2002-10-16 23:59:04

Temat: to moze Kolezanki z Poznania tez sie zjednoczą?
Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie!
Slawka
--
I know something about love...

1. Data: 2002-10-17 00:15:26

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to pl.regionalne.poznan nie wystarcza ?;)
> KOMINEK [uowca uosi]

wlasciwie, to jeszcze nie wiem dokladnie, czy wystarcza,
jak myslisz, wystarczy?

1. Data: 2002-10-17 00:46:16

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawka" <p...@m...icpnet.pl> wrote in

> jak myslisz, wystarczy?

No jak wpadniesz na grupowa impreze w listodzie to bedziesz mogla sobie
wybrac z pozostalych 37 osob ;-)

Wystarczy ?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Sygnaturki sa do dupy

1. Data: 2002-10-17 08:01:27

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> A to pl.regionalne.poznan nie wystarcza ?;)

Myśłisz, że z tymi facetami da się się o kremach i podkładach? ;-)
--
Renya

1. Data: 2002-10-17 08:42:10

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Renya" <renya @ poczta.fm> wrote in news:aolqom$6sq$1@topaz.icpnet.pl:

> Myśłisz, że z tymi facetami da się się o kremach i podkładach? ;-)

Sprawdzcie nas ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Czlowiek bedzie zyc, zeby pracowac, a nie pracowac, zeby zyc. Nastapi szczesliwa era
komunizmu!

1. Data: 2002-10-17 09:22:09

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawka" <p...@m...icpnet.pl> wrote in

> nie chodzi o ilość, tylko o jakość,
> więc liczba 37 mnie nie podnieca:)

No to przyjdz na spotkanie, sprawdzisz jakosc.

A my sprawdzimy TWOJA jakosc ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Mowic mozna z kazdym - rozmawiac bardzo malo z kim

1. Data: 2002-10-17 09:25:56

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-17 09:35:35

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to przyjdz na spotkanie, sprawdzisz jakosc.
>
> A my sprawdzimy TWOJA jakosc ;-)
wlasciwie, to jedyna interesujaca osoba bylbys Ty (?),
dziwie sie, ze piszesz w liczbie mnogiej, kto jescze sprawdza tam jakosc?
TWA?
mierzycie, robicie testy i zagladacie w zeby?

pozdrawiam,
Slawka

--
"Babę zesłał Bóg, raz mu wyszedł taki cud,
Babę zesłał Bóg, coś innego przecież mógł.

1. Data: 2002-10-17 13:37:08

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawka" <p...@m...icpnet.pl> wrote in

> wlasciwie, to jedyna interesujaca osoba bylbys Ty (?),

Ja nie jestem interesujacy.

> mierzycie, robicie testy i zagladacie w zeby?

Nie robimy tego, ale nauczymy sie od ciebie sprawdzac jakosc
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

W odpowiedzi na atomy budujemy nowe domy

eh te wlosy...
mamy byc gorsze? Wrocław
Rzęsy
wybielająca pasta do zębów...