toksoplazmoza Lublin

1. Data: 2005-11-28 07:35:53

Temat: toksoplazmoza Lublin
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Lublinie najtaniej mozna zrobic badania Igg i Igm? A moze da sie
jakos obejsc platnosci i zrobic je gdzies za darmo?
dzieki za wskazowki
Maciek

2. Data: 2005-11-28 17:47:43

Temat: Re: toksoplazmoza Lublin
Od: "ds" <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w Lublinie najtaniej mozna zrobic badania Igg i Igm? A moze da sie
> jakos obejsc platnosci i zrobic je gdzies za darmo?
> dzieki za wskazowki
> Maciek

W luxmedzie. Nie pamietam ile to kosztuje, ale da sie przezyc ;).

Pozdrawiam
ds

3. Data: 2005-12-03 11:43:01

Od: "Gocha" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko Instytut medycyny wsi robni takie badanie, oczywiscie lekarze ie daja
skierownia wiec kosztuje 85 zł, w tym tyg je wykonywałam, wiec info
sprawdzone. Jesli np. kobieta jest w ciazy to lekarz da skierowanie, ale
nawet jak wyjdzie ze jest sie zarazony, to lipa, nie leczy sie tego w ciazy.

4. Data: 2005-12-09 16:39:06

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawdzone. Jesli np. kobieta jest w ciazy to lekarz da skierowanie, ale
> nawet jak wyjdzie ze jest sie zarazony, to lipa, nie leczy sie tego w

na 100% robia to w luxmedzie za 49 zeta... sprawdzilam ;)

5. Data: 2005-12-10 18:02:18

Od: "MMG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzone. Jesli np. kobieta jest w ciazy to lekarz da skierowanie, ale
> nawet jak wyjdzie ze jest sie zarazony, to lipa, nie leczy sie tego w

U nas w Olsztynie kosztuje 40 zł i robi się to badanie na początku ciąży
żeby wlaśnie to leczyć!!!

pozdrawiam
MMG

prosba o przetlumaczenie