toksoplazmoza... ale z innej strony....

1. Data: 2004-04-06 06:21:05

Temat: toksoplazmoza... ale z innej strony....
Od: " krzem" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)
zalozylem na "biologii" temat dotyczacy toksoplazmozy
i nie chodzi mi o patologie ciazy... ani wspolzycie kotow i gryzoni....
tylko o objawy wyst. u osob doroslych zarazonych toxoplazm.

a konkretnie o objawy zmniejszenia odczuwania strachu.....
prosilbym ...wiedzacych, o zagadniecie na "biologie"

dziekuje
pozdrawiam
WASZ
krzem

2. Data: 2004-04-06 07:28:56

Temat: Re: toksoplazmoza... ale z innej strony....
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>a konkretnie o objawy zmniejszenia odczuwania strachu.....
>prosilbym ...wiedzacych, o zagadniecie na "biologie"

???
powiem Ci, ze mialam toxo...ale zeby tak zmniejszone objawy strachu? Hmm,
oprocz objawow typowych dla przeziebienia nic takiego nawet nie slyszalam ;-)

Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2004-04-06 10:00:31

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" <v...@g...pl> writes:

> powiem Ci, ze mialam toxo...ale zeby tak zmniejszone objawy strachu?
> Hmm, oprocz objawow typowych dla przeziebienia nic takiego nawet nie
> slyszalam ;-)

Prasa ostatnio pisala. Podobno kierowcy zarazeni ta choroba maja
wiecej wypadkow itd...

MJ

4. Data: 2004-04-06 11:20:01

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <2...@c...fuw.edu.pl> Michal Jankowski tako rzecze:

> Prasa ostatnio pisala. Podobno kierowcy zarazeni ta choroba maja
> wiecej wypadkow itd...

Pewnie chodzi o to, że mysz z toxoplazmozą potrafi wyjść do kota,
pasożyt modyfikuje jej zachowania (potrzebuje kota do pełnego cyklu
rozwojowego). Było jakiś czas temu w "Wiedzy i Życiu"
To zarażony powinień zwrócić uwagę bandzie dresów, żeby się kulturalnie
zachowywali ;-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

5. Data: 2004-04-06 12:37:28

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Hania" <v...@g...pl> writes:

>Prasa ostatnio pisala. Podobno kierowcy zarazeni ta choroba maja
>wiecej wypadkow itd...

I to byc moze, za to, gdy chcialam leczyc (a lazilam z tym do kilku lekarzy,
ktorzy patrzyli na mnie jak na idiotke, bo skoro nie jestem w ciazy, to co za
problem ;-))), to w koncu lekarka w spec-laboratorium mi wyjasnila metnie, ze
najlepiej to przeczekac, bo jak juz w czlowieka wlazlo (pewnie w dzieciectwie,
tarmoszac koty u ciotki na wsi), to leki spowoduja tylko powtorny rozwoj, a
tak, to organizm sam przeciwciala wytworzyl. Tak sobie mnie to przekonalo, no
ale nie moglam wiele poradzic...za to uchronilo mnie od bycia mamusia z kims,
z kim bym obecnie za skarby nie chciala i jestem kotkom serdecznie wdzieczna
za toxo ;-))))))))

Centrum,Vigor?
prolaktyna i progesteron badanie
Toksoplazmoza w ciąży