toksyny ze stop

1. Data: 2009-02-11 19:03:48

Temat: toksyny ze stop
Od: "zwierz internetowy" <a...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Przypadkiem natknąłem się na telezakupy, gdzie reklamowano jakieś
plastry na stopy, które usuwają z organizmu toksyny.
To udało mi się znaleźć w sieci
http://www.vitashop.pl/product.php?id=95
Jakaś kompletna bzdura i brud to po prostu zbiera się ze stóp,
ewentualnie coś w tej saszetce reaguje z potem, stąd wygląd plastra jak
saszetki zaparzonej herbaty?

2. Data: 2009-02-19 19:15:44

Temat: Re: toksyny ze stop
Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zwierz internetowy pisze:
> [...]
> Jakaś kompletna bzdura i brud to po prostu zbiera się ze stóp,
> ewentualnie coś w tej saszetce reaguje z potem, stąd wygląd plastra jak

Może ktoś wie - też jestem ciekaw.

Pozdrawiam, Krzysiek

toksysy ze stop
ustwicznie zólty produkt przemiany materii
Nawilżanie powietrza
zwyrodnienie stawów biodrowych a endoproteza
śkróty w badaniu krwi..