tomograf

1. Data: 2007-05-28 06:21:36

Temat: tomograf
Od: "Krzysiek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy żeby wykonać tomografię komputerową w szpitalu trzeba mieć skierowanie, czy jest
też opcja płatnej usługi?
Nie znam się na polskiej służbie zdrowia.

2. Data: 2007-05-28 08:30:19

Temat: Re: tomograf
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy żeby wykonać tomografię komputerową w szpitalu trzeba mieć
skierowanie, czy jest też opcja płatnej usługi?
> Nie znam się na polskiej służbie zdrowia.

Możesz to zrobić na NFZ za darmochę (bedziesz w kolejce czekał z 2
miesiące), albo prywatnie bez kolejki koszt około 500 zł.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2007-05-28 08:56:53

Od: "Mirabilis " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> skierowanie, czy jest też opcja płatnej usługi?
>
> Możesz to zrobić na NFZ za darmochę (bedziesz w kolejce czekał z 2
> miesiące), albo prywatnie bez kolejki koszt około 500 zł.

Witam

Zależy jeszcze jak część ciała chcesz zobrazować i w jakim celu. Za
najprostszą tomografię płacisz już od 160 złotych.

Pozdrawiam
Mirab

4. Data: 2007-05-28 09:38:36

Od: "Krzysiek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz to zrobić na NFZ za darmochę (bedziesz w kolejce czekał z 2
> miesiące

Wystarczy się zgłodzić do dowolnego szpitala, gdzie mają tomograf, zapisać się i
czekać?

5. Data: 2007-05-28 10:15:34

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy się zgłodzić do dowolnego szpitala, gdzie mają tomograf, zapisać
się i czekać?

Oczywiście że nie. Musisz mieć skierowanie od specjalisty.

Czyli ... najpierw do ogólnego po skierowanie do specjalisty, później u
specjalisty po skierowanie na tomograf.

Przypominam ci że mieskzasz w Polsce, w kraju demokratycznej sprawiedliwości
społecznej.
I tak akurat tym razem demokratyczna większość w ramach sprawiedliwości
ustaliła że chce 100% podwyżek, i pracować (pomimo niedawnych podwyżek) NIE
BĘDZIE .....

Czeka cię więc ciężka batalia o te skierowania.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

6. Data: 2007-05-28 10:22:30

Od: "Krzysiek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz to zrobić na NFZ za darmochę (bedziesz w kolejce czekał z 2
> miesiące), albo prywatnie bez kolejki koszt około 500 zł.

Dobra, gdzie mogę to zrobić za pieniądze w Krakowie?

7. Data: 2007-05-28 10:34:43

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, gdzie mogę to zrobić za pieniądze w Krakowie?

A jaki odcinek chcesz "prześwietlać" ...?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

8. Data: 2007-05-28 10:42:19

Od: "Krzysiek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki odcinek chcesz "prześwietlać" ...?

głowe

9. Data: 2007-05-28 14:03:23

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> głowe

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=tomograf+krak%C3
%B3w&lr=

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

10. Data: 2007-05-28 19:49:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Czy żeby wykonać tomografię komputerową w szpitalu trzeba mieć skierowanie, czy
jest też opcja płatnej usługi?
> Nie znam się na polskiej służbie zdrowia.

prawdę mówiąć na płatną też trzeba mieć skierowanie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

wodoglowie - zastawka
Alkoholizm, uzależnienia - (Warszawa) BEZPŁATNE warsztaty psychologiczne
W jakim dniu najlepiej wykonac badanie PRL?
powierzchowne drętwienie nogi-od czego?
okres częściej -czy to choroba?