tomografia glowy

1. Data: 2003-11-16 10:45:38

Temat: tomografia glowy
Od: "KM" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sformulowanie (bedace w opisie badania TK glowy) - "przestrzenie plynowe
przymozgowe prawidlowe" dotyczy zatok? Interesuje mnie konkretnie to, czy
tomografia glowy jest w stanie stwierdzic czy istnieje problem z zatokami? A
jesli nie to jak sprawdza sie takie rzeczy?

2. Data: 2003-11-16 11:25:03

Temat: Re: tomografia glowy
Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

według mnie to sformulowanie dotyczy przestrzeni wypełnionych płynem
mózgowym tzw. zbiorników
a nie zatok, tomografia jak najbardziej może stwierdzić czy istnieją
problemy z zatokami czy sa prawidłowe itp

wrzody dwunastnicy
Skr. kostki + złam. V. kosci srodstopia - rehabilitacja - pytania
Persona
Dermena - czy to działa?
Jak długo jeszcze?