top z utwardzaczem/jaki?

1. Data: 2003-07-14 15:19:37

Temat: top z utwardzaczem/jaki?
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

polećcie jakiś fajny tak do 20zł:)
--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o
niego. Dałeś mu właśnie piękną lekcję przyjaźni, lojalności, miłości,
odpowiedzialności i szacunku dla życia...
http://www.arka.strefa.pl/opowiadanie.html

1. Data: 2003-07-14 16:00:41

Temat: Re: top z utwardzaczem/jaki?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-14 17:19:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ula.p* skreślił te oto słowa:

> polećcie jakiś fajny tak do 20zł:)

Czy tylko ja nie mam pojecia o co pytasz tak naprawde? :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-14 16:10:05

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

yyyy..już mówie:) w poscie pt." szablony do malowania paznokci" helen27
polecila mi po pomalowniu paznokci pokryc je Topem z
utwardzaczem..przypuszczam ze chodzi cos co utrwala nałozony lakier i
dluzej utrzymuje go w nienaruszonym stanie:)

1. Data: 2003-07-14 16:11:56

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-14 18:10:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

Dzieki wielkie za wyjaśnienie :)
Sorki, ze nie pomoge w tym temacie.

1. Data: 2003-07-14 16:43:46

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> utwardzaczem..przypuszczam ze chodzi cos co utrwala nałozony lakier i
> dluzej utrzymuje go w nienaruszonym stanie:)

Ja mam od niedawna utwardzacz PierreArthes, ale on w nazwie żadnego Topu/a
nie ma :-) IMHO utrwala on lakier bardzo dobrze, szybko schnie i długo
utrzymuje się bez żadnych odprysków i ścierań, przynajmniej na moich
paznokciach. Kupowałam w sklepiku kosmetycznym w przejściu podziemnym koło
dworca w Krakowie, kosztował 9 pln i jest go 12,5 ml.

pzdr
Kasia

1. Data: 2003-07-14 17:11:09

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paznokciach. Kupowałam w sklepiku kosmetycznym w przejściu podziemnym koło
> dworca w Krakowie, kosztował 9 pln i jest go 12,5 ml.
dzięki Kasiu:)

ktos jeszcze jakis zna?

1. Data: 2003-07-14 17:42:57

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam! Ale ten kosztuje ok. 40 zł.
To jest lakier Alessandro, który nadaje się jako podkład i jako
wykończenie. Przy okazji jest też odżywką do paznokci. Gorąco polecam.
Używałam kiedyś też takiego lakieru z Sally Hansen, ale byłam mniej
zadowolona.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-14 19:51:36

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio stosowalam taki utwardzacz/top Oriflame i byl bardzo dobry. Ale
sie skonczyl :(((
Pozdrawiam
joasia

1. Data: 2003-07-14 20:06:45

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio stosowalam taki utwardzacz/top Oriflame i byl bardzo dobry. Ale
> sie skonczyl :(((
a ile kosztował?:)

1. Data: 2003-07-14 20:41:56

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale
> a ile kosztował?:)

W katalogu lipcowym, ktorym mam przed nosem jest "Long Wear Top Coat" -
ochronna emulsja do paznokci, 7 ml - 15,90 ale to cena promocyjna w lipcu,
standardowa bedzie 22,00.

pzdr
Kasia

Paznokcie akrylowe...