topiąc czekoladę....dodawać mleko?

1. Data: 2006-03-04 18:13:22

Temat: topiąc czekoladę....dodawać mleko?
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
czego dodać topiąc czekoladę - żeby sie nie przypaliła..tak sobie myślę, że
może mleko?
czekolada gorzka 90% kakao

2. Data: 2006-03-04 18:33:27

Temat: Re: topiąc czekoladę....dodawać mleko?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 4 mars 2006 ŕ 19:13:22, dans <1...@4...net>
vous écriviez :

> cześć,
> czego dodać topiąc czekoladę - żeby sie nie przypaliła..tak sobie myślę, że
> może mleko?
> czekolada gorzka 90% kakao

Jest kilka szkol, moze byc mleko, moze byc woda... Najwazniejsze aby
topic na malym (jek najmniejszym ogniu, a jeszcze lepiej na parze
(tradycyjnie : na odwroconej pokrywce od czajnika). Lub w mikrofalowce.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2006-03-04 21:04:27

Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cześć,
> czego dodać topiąc czekoladę - żeby sie nie przypaliła..tak sobie myślę,
> że
> może mleko?
> czekolada gorzka 90% kakao

Zdecydowanie mleko ( ja tak robię) i fakt na bardzo małym ogniu,
a najlepiej jak już ktoś się wypowiedział na parze.

4. Data: 2006-03-04 21:12:58

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki!

5. Data: 2006-03-05 06:49:57

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Maggie wrote:

>Zdecydowanie mleko ( ja tak robię) i fakt na bardzo małym ogniu,
>a najlepiej jak już ktoś się wypowiedział na parze.

Zdecydowanie wode !!! ;)

Kot, co zdecydowanie tak woli

_______
Yahoo! Photos – NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo
http://uk.photos.yahoo.com

6. Data: 2006-03-05 10:07:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar 2006 07:49:57 +0100, t...@g...pl (Kot) wrote:

>Zdecydowanie wode !!! ;)
>
>Kot, co zdecydowanie tak woli

Ktoregos dnia sob ie zrobilam taka czekolade z woda...woda mi
zajezdzala, ze tak powiem, cienkoscia, to na pewno kwestia
wytresowania podniebienia :)

Pierz, co woli z mlekiem, ale nieduzo
K.T. - starannie opakowana

gotowanie w Anglii
Pilne - ciasto nalesnikowe!
Ciemny burgul,
Z Czech przywiozłem - co to wie ktoś może?
witam goraco po przerwie:))