torbiel jajnika a test ciązowy

1. Data: 2003-08-28 18:21:13

Temat: torbiel jajnika a test ciązowy
Od: Ewa Pocierznicka <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy torbiel jajnika moze powodować dodatni wynik testu ciązowego?

Wiedźma

2. Data: 2003-08-28 19:58:30

Temat: Re: torbiel jajnika a test ciązowy
Od: "Chmurka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie spowodowal...tzn.chyba spowodowal, albo to jedynie
zbieznosc...W kazdym razie test wskazywal ciaze, ciazy nie bylo,
ale okazalo sie ze mam cyste na jajniku.
Lekarz jednak twierdzil, ze ta cysta nie ma nic wspolnego
z testem ciazowym, i ze najwyrazniej test byl zle zrobiony.

- chmurka -

3. Data: 2003-08-28 20:48:00

Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chmurka wrote:
cut

Jak chcesz miec pewnosc to nie rob testu tylko idz do laboratorium ,
zaplac te 20 zl i oznacz ilosciowo z krwi beta-HCG.
jak powyzej 25 mIU/ml to ciaza.
Vlad

Uraz kości piszczelowej <DLUGIE>
ciąża????