toxo - wynik

1. Data: 2005-10-11 19:52:28

Temat: toxo - wynik
Od: "ds" <z...@s...dziekuje> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dzisiaj odebralam wynik z badania dot. toxoplazmozy.
Oto wyniki :
IgG (ilościowo) - 72,0
IgM (jakościowo) - ujemny

Czy mam prze to rozumiec, ze choroba zaatakowala moj organizm sporo
wczesniej,
a w tej chwili nic mi nie grozi i nie musze sie leczyc ?

Dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
ds

2. Data: 2005-10-12 18:44:49

Temat: Re: toxo - wynik
Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio mialem IgG- ponad 600, i mialem reaktywacje toxy, w 2000
przeszedlem zapalenie siatkowiki i naczyniowki spowodowane toxo,
Jesli nie masz zadnego stanu zapalnego to takiego toxo sie nie leczy. IgG
swiadczy o "starym" nabyciu, a IgM o nowym nabyciu toxy. Do lekarza ogolnego
nie cie kieruje i obserwo czy nie masz ubytkow w polu widzenia oka, bo jest
dosc charaktewrystyczne przy zachorowaniu na toxo, ale rowniez toxo atakuje
cala mase innych organow...

pozdr
nornik

Lacid