trądzik

1. Data: 2007-10-03 11:25:02

Temat: trądzik
Od: "magda jackiewicz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak radzić sobie z trądzikiem?

2. Data: 2007-10-03 11:27:13

Temat: Re: trądzik
Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda jackiewicz pisze:
> jak radzić sobie z trądzikiem?

dermatologiem

3. Data: 2007-10-03 11:29:10

Od: "amavi - studio kosmetyczne" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

lub kosmetyczką

Zapraszam na www.amavi.pl

Pozdrawiam
Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
news:fdvu9f$jaa$1@news.onet.pl...
> magda jackiewicz pisze:
>> jak radzić sobie z trądzikiem?
> dermatologiem

4. Data: 2007-10-03 12:14:32

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Oct 2007 13:25:02 +0200, magda jackiewicz napisał(a):
> jak radzić sobie z trądzikiem?

wizyta u dobrego dermatologa
poza tym polecam glinkę zielona w paście firmy argiletz (w tubkach, gotowa
lub do rozrabiania, ja uzywam gotoej)

5. Data: 2007-10-03 12:29:19

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Preventin jest podobno bardzo skuteczne, w polsce pod nazwą Face Okey, w
postaci tabletek (coś tam było o 95% skuteczności potwierdzanej
dermatologicznie i o pierwszych efektach po 2 tygodniach)

przy okazji fajnie było przeczytać, że z ostatnich badań wynika, ze na cerę
nie ma większego wpływu dieta.

6. Data: 2007-10-03 13:06:18

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl pisze:

> wizyta u dobrego dermatologa
> poza tym polecam glinkę zielona w paście firmy argiletz (w tubkach, gotowa
> lub do rozrabiania, ja uzywam gotoej)

Wlasnie jestem po wizycie u dermatologa i w skrocie napisze, czego sie
dowiedzialam:
1. gdyby ktos wynalazl skuteczny lek na wszelki tradzik, dostalby nobla
2. to, co jest na skorze, to tylko efekt tego, co sie dzieje w
organizmie, wiec tradzik trzeba leczyc od wewnatrz, a to co sie stosuje
na skore, to tylko po to, by pozbyc sie zmian juz istniejacych.

Lekarka zrobila bardzo dokladny wywiad, spytala o wszelkie choroby,
przebieg ciazy, itp, zlecila badanie krwi (morfologia, hormony tarczycy
i pare innych parametrow). Zaczynam wlasnie kuracje tetracyklina,
zobaczymy czy pomoze.

th

7. Data: 2007-10-06 10:20:25

Od: "kasiaS" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> dermatologiem

a jak nie będzie efektów to do ginekologa
Kasia

8. Data: 2007-10-15 11:09:05

Od: "dawidszk16" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiaS" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> a jak nie będzie efektów to do ginekologa
> Kasia

cyckonosz Alles - relacja prawie na zywo :)
Prośba o poradę - odżywka do włosów Kerastase
informatyka
informayyka
zrodla inspiracji