transport lodowki

1. Data: 2006-01-06 17:14:03

Temat: transport lodowki
Od: "Jacek B" <jacaban@//wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
potrzebuje przetransportowac lodówke
ale mam problem a zarazem pytanie:
mam auto o wys.150cm a lodówka ma 175!
czy mozna transportowac lodówke "na boku"?
slyszalem ze potem po trnsporcie nalezy odczekac przed włączeniem i powinno
byc ok
co WY na to??

pozdr
Jacek

2. Data: 2006-01-06 17:37:09

Temat: Re: transport lodowki
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Jacek B napisał(a):
> [...]
> czy mozna transportowac lodówke "na boku"?
> slyszalem ze potem po trnsporcie nalezy odczekac przed włączeniem i powinno
moja (nowiutka) lodowka przyjechala poziomo lezac (zwlaszcza ze razem z
kartonem miala ponad 2m wysokosci i bylaby zbyt niestabilna), a nawet na
kartonach miala narysowane jak moze stac lub lezec, ale pisalo ze po
postawieniu w pion odczekac conajmniej 4h przed wlaczeniem.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

3. Data: 2006-01-08 23:47:37

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

minsk po takiej wycieczce padl :-( mimo ze odczekane bylo chyba nawet dobe
nowa przyjechala na boku 178cm, stala z 12 godzin, jest ok
w instrukcji pisza (w tej nowej) zeby ja wozic pionowo

Pozdrawiam Andrzej

Remont w kamienicy - potrzebny architekt (Wrocław)
farba do metalu
Elektryka - usterka
ciśnienie w instalacji c.o.
może komus sie przydadzą, bo u mnie zalegają w szafie :-)