trawa bardziej zielona

91. Data: 2007-09-06 06:47:03

Temat: Re: trawa bardziej zielona
Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez <k...@T...eu> napisał(a):

> Właśnie, nie wspomniałem o Antychryście - to za jego sprawą katecheza
> zagościła w szkole :)

Teza - atyteza - jakbym to kiedyś słyszała.

92. Data: 2007-09-06 06:48:02

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

> umiejętność czego?
Spekulowania wiedzą.

93. Data: 2007-09-06 06:49:07

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

> a potem stop?
Potem przewiduję olśnienie.

94. Data: 2007-09-06 06:51:10

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

> a zatem częste zawody miłosne przyprowadziły cię do psycholożków?
Kocham psykologów.

95. Data: 2007-09-06 07:37:31

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fryderyk Niemociński<p...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

Wyobraź sobie, że ja też.
No ale może to te liberalne miazmaty Wrocławia powodują, że nasze atolskie
dziecko ma się doskonale wśród wierzących.

Gawreon

96. Data: 2007-09-06 09:11:11

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:fbmv1c$646$3@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> pozwolisz, że cię zacycuję
> "poziom rozumienia dowolnego procesu przez różnych osobników
> (A, B, C, D) w zależności od ich indywidualnego POZIOMU WIEDZY
> doświadczenia a także specyficznych cech każdego umysłu..."
>
> to jak to jest - chodzi ci o wiedzę czy o myślenie?

all do centrali, all do centrali...
użyj abstraktora
nie masz translatora

If potrafisz myśleć
Then pomóż,
Else chołubisz Or gromadzisz wiedzę bez myślenia
Then
nie przeszkadzaj
End If

all do centrali

> http://smutki.patrz.pl/
> http://psphome.dhtml.pl/
>
> stirlitzniem?

A swoja drogą - nie ma chyba alternatywy, wobec faktu,
iż ilości nie tak łatwo przejść w jakość - jak to rzekł był Fryderyka.
Albo będzie nad nami panować spisek czarno-książników
albo spisek czerwono-cycków.
Nie widzę innej opcji....
dopóki ilość nie przejdzie w jakość,
co absolutnie nie leży w interesie żadnego spisku.

97. Data: 2007-09-06 09:11:12

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:fbmvgf$9kr$1@nemesis.news.tpi.pl...
/.../

> a jeślibym wiedział czego uczą na jednej lekcji religii to będe wiedział czego uczą
na drugiej? jeśli wiem czego uczyli mnie na
> [...]

all do centrali

> Jeśli chodzi o ramy programowe to pewnie można się dowiedzieć, ale mniemam, że nie
o tym piszesz...?

Mniemanie to zbyt mało - wzleć wyżej.

> naturą człowieka jest czynić ciemność

Zaskakujące. Możesz o tym opowiedzieć, uzasadnić, poprzeć przykładem?
Obawiam się, iz wypłynęło to z bardzo mrocznych zakątków centrali...

> po co ograniczać się do religii w szkole i katechetek?
> znajdziesz różnicę pomiędzy stwierdzeniem
> "słowacki wielkim poetą był" a "a po trzech dniach zmartwychwstał"?

Oczywiście, że znajdę.
Nie słabnie we mnie nadzieja, ze cenrala również.

All

98. Data: 2007-09-06 09:11:21

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazzzant" w news:66fd.00000103.46df0411@newsgate.onet.pl...
/.../

> światłych umysłów nie buduje się na
> zachętach tylko na przeciwnościach. Tak, tak, im więcej namieszamy naszym
> pociechom w głowach tym bardziej nam kiedyś podziękują.

Wedle zasady:

We Włoszech przez trzydzieści lat rządów Borgiów mieli wojnę,
terror, mord i rozlew krwi. Zrodzili Michała Anioła, Leonarda
da Vinci i renesans. W Szwajcarii mieli braterską miłość, pięćset
lat demokracji i pokoju i co zrodzili? Zegar z kukułką. [Orson Welles]

Zdaje się, że masz rację.

All

99. Data: 2007-09-06 09:12:11

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:fbn689$rh$4@nemesis.news.tpi.pl...
/.../

[kamnez]

> czemu szwankuje? i jak usunięcie katechezy przełoży się na jego poprawę?

u s u n i ę c i e - jakże potwornie wojownicze słowo.
Jakże elegancko uproszczona etykieta - zachęta do boju.
Jakże symptomatyczne znamię gonitwy szczurów i nie tylko.

Czy przystoi światłej mniejszości operować etykietami?
Przynajmniej we własnym gronie
wypadałoby potraktować rzecz poważnie...

all do centrali

100. Data: 2007-09-06 11:17:14

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi ci o szybkie numerki?

Nie wchodzmy w szczegoly, w miedzyczasie okazalo sie ze czytaja nas rowniez
dziewczyny. Lepiej wyjasnijmy sobie sprawe od razy, nie jestes dziewczyna
TrenR?

SZYKUJCIE
Re: psychosynteza - cz. 4
psychosynteza - cz. 4