trawa i wszystko inne...

21. Data: 2004-04-07 05:56:53

Temat: Re: trawa i wszystko inne...
Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 6 Apr 2004 21:17:27 +0200, "Irek" <i...@t...de>
pisał(a):

> Pewnie nic za darmo. Znowu trzeba bedzie cos ze soba na "machniom"
> przytargac.

Panie Zabłocki, "machniom" nie wchodzi w rachubę. Co dla Ciebie siedzi w
ziemi to się doczeka. Zanim jednak coś klepniesz w klawiaturę bez sensu
to się zastanów a najlepiej poszukaj w odmętach pamięci.

pozdrawiam
Iwona

22. Data: 2004-04-07 05:57:22

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 6 Apr 2004 21:31:43 +0200, "Irek" <i...@t...de>
pisał(a):

> Nie czarujmy sie: jak znowu
> wpadne tym razem ze slodka malinowka, to mi wszystko oddasz.

Ha ha, się uśmiałam :-D

pozdrawiam
Iwona

23. Data: 2004-04-07 08:49:50

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
pisał(a):

> Nie czarujmy sie: jak znowu
> wpadne tym razem ze slodka malinowka, to mi wszystko oddasz.

------------------------------
Ty sie nie smiej! Na gwalt potrzebowalem dzisiaj stolarza, bo mnie zaluzje
diabli wzieli. Dzwonie a ten tlumaczy sie, ze nie ma czasu. A ja na to, ze
tez nie, bo wlasnie filtruje malinowke. "Bede za pol godziny"- uslyszalem.
Przyjechal, naprawil, nawet pieniedzy nie wzial tylko flaszke malinowki i
dwie Warki Strong, bo on lubi slodkawe i mocne trunki.
A ja po poludniu bede do pali metalowe sztaby przykrecal, zeby maliny
swobodnie miedzy drutami rosly i nie trzeba bylo ich przywiazywac w pocie
czola i strumieniach krwi. Sztaby tez za nalewki spec od naczep ciagnikowych
zrobil. I do takej Unii idziemy!

Irek

Czym zwalczyć mech
Wierzba 'Hakuro Nishiki' - cięcie