trawnik

11. Data: 2003-09-22 10:34:57

Temat: Re: trawnik
Od: "gallilleo" <gallilleo@SPAMEROM_NIEo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

lepiej poczekaj - i tak się tym trawnikiem nie nacieszysz w tym roku. A z
każdym dniem spada prawdopodobieństwo podzenia całej operacji.
Jeżeli masz tego trawnika 100 - 200 m2 to niewiele ryzykujesz ale jeśli
2000m2
to już jest kilkaset złotych.
Ja odłożyłem do wiosny.

12. Data: 2003-09-22 10:46:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lepiej poczekaj - i tak się tym trawnikiem nie nacieszysz w tym roku. A z
> każdym dniem spada prawdopodobieństwo podzenia całej operacji.

Jest jeszcze sporo czasu.

> Jeżeli masz tego trawnika 100 - 200 m2 to niewiele ryzykujesz ale jeśli
> 2000m2
> to już jest kilkaset złotych.

W obu przypadkach ryzyko zerowe.

> Ja odłożyłem do wiosny.

Nie życzę takiej suszy, jak tegoroczna.

Pozdrawia boletus

13. Data: 2003-09-22 11:19:51

Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodatkowo jak poczekasz do wiosny to wyrosną Ci chwasty i całą robotę z
przygotowaniem trawnika zaczynasz od zera. Jeszcze masz trochę czasu. Ja
posiałem trawę 1,5 tygodnia temu i już ją widać. Dodatkowo możesz sypnąć
nawóż na ukorzenienie i trawa nawet mała przetrwa zimę.

Pozdrawiam
Tomekl

14. Data: 2003-09-22 11:22:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posiałem trawę 1,5 tygodnia temu i już ją widać. Dodatkowo możesz sypnąć
> nawóż na ukorzenienie i trawa nawet mała przetrwa zimę.

Nareszcie odważny facet:-)

Pozdrawia boletus

15. Data: 2003-09-22 12:07:48

Temat: Odp: trawnik
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkmm22$8gq$...@a...news.tpi.pl...

> Nareszcie odważny facet:-)

Odważny to on będzie gdy napisze szczerze po cholerę mu trawnik???
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2003-09-22 12:08:54

Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nareszcie odważny facet:-)

Nie odwaga, a lenistwo. Nie lubię dwa razy robić tej samej roboty. Lepiej na
wiosnę mieć trawę z chwastami i ją ciąć kosiarką (w końcu chwasty znikną),
niż same chwasty i je przekopywać.

Pozdrawiam
Tomekl

17. Data: 2003-09-22 12:29:07

Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odważny to on będzie gdy napisze szczerze po cholerę mu trawnik???

Zainwestowałem w kosiarkę to muszę mieć trawnik.

Pozdrawiam
Tomekl

18. Data: 2003-09-22 12:41:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomekl <t...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkmpnt$qkp$...@a...news.tpi.pl...

> Zainwestowałem w kosiarkę to muszę mieć trawnik.

No, to przynajmniej brzmi z sensem! :-)))
Odszczekuję supozycje dotyczące odwagi ! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2003-09-22 12:42:20

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Odważny to on będzie gdy napisze szczerze po cholerę mu trawnik???

No Ty nie wiesz podstawowej rzeczy?!
Po to, żeby czasem postawić na nim leżak i pić wino ;-)
Albo lepiej kilka leżaków i pić wino z przyjaciółmi.
Można zastosować jeszcze inne opcje, tematycznie zbliżone.

pozdrawiam
Ewa
(z małym ale WYSTARCZAJĄCYM trawnikiem)

20. Data: 2003-09-22 18:55:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> writes:

> No Ty nie wiesz podstawowej rzeczy?!
> Po to, żeby czasem postawić na nim leżak i pić wino ;-)

Eee, leżak/fotel można postawić pod klonem/jabłonią. :-)

Ja myślę, że trawnik jest potrzebny tylko i wyłącznie po to, aby go z
czasem usuwać i zastępować rabatami/drzewami/krzewami :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Badacz fauny, co mieszkał nad Nilem
Miał przygodę ze złym krokodylem.

Co to za roślina???
Flowertarg Katowice
Problem z gruszą.
problem
Biały, drobny piasek wapienny - gdzie kupię?