trawnik

31. Data: 2003-09-25 19:11:52

Temat: Re: trawnik
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każdy robi sobie jak uważa, ale doradzanie chałtury komuś to inna
> sprawa. Dosiewania są skuteczne [wizualnie] na krótko. Układ korzeniowy
> dosianych nasion nie jest zagłębiony w podłożu dostatecznie głęboko lub
> wcale, co po osiągnięciu "dojrzałości" przez trawę, przy niskim koszeniu
> spowoduje to iż będzie ona szczeciniasta i będą jaśniejsze plamy jak
również
> wcześniejsze "starzenie" się trawnika.
> Jeżeli ktoś [jak już wcześniej napisałem] nie chce mieć TRAWNIKA tylko
> "zadarnienie" z wizją wiecznych dosiewek to proszę bardzo.

> [...]

Z Ciebie jest "okropny" teoretyk:-)
W przeszłości siałem trawę na wielkich
powierzchniach, rzędu kilku,kilkunastu ha.
Tutaj chodzi zazwyczaj o areał mikro
i zawsze są z tym nieziemskie problemy:-(

Chłopak pytał o trawnik z początkiem września
i mu odradzono:-((( Nie rozumiem dlaczego ?
Termin jesienny (wrzesień) jest lepszy
od wiosennego - większa wilgotność podłoża,
opady-w tym rosa,nie grożą upały i susza.

Pozdrawia boletus

32. Data: 2003-09-25 21:00:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bkspnt$dio$...@n...news.tpi.pl...

> Przeczytalam wlasnie, ze koszony regularnie od mlodosci jest ladniejszy,
> rownieszy i gestszy niz rosnacy naturalnie.
> Moze ktos eksperymentowal w tej kwestii?

Ja czytałam, że kosofrzewinę można traktować nożycami do żywopłotu - ale
mimo wszystko stosuję własne palce:-)

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2003-09-27 21:47:28

Od: "Hanna B." <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko zależy od tego jak dużo jest do koszenia.

> "Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Ja czytałam, że kosofrzewinę można traktować nożycami do żywopłotu - ale
> mimo wszystko stosuję własne palce:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Co to za roślina???
Flowertarg Katowice
Problem z gruszą.
problem
Biały, drobny piasek wapienny - gdzie kupię?