Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...

Data: 2010-01-31 21:36:04
Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Sun, 31 Jan 2010 20:38:12 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> (...)Ale jeśli ma faceta, to widać że jej umysł ze
> spokojem zajmuje się innymi sprawami.

Chyba bingo :-) //no ale wiesz, ja sądzę po sobie, ale też nie jestem CHYBA
typowa ;-PPP

> Po prostu ta część niej jest
> spełniona.

Drugie bingo.

> Inna wersja jest taka, że jeśli aktualnie gdzieś przebywa sama, ale
> widać po niej że czuje się bardzo niepewnie, że ma ochotę zniknąć, to ma
> faceta.

Z tym się nie identyfikuję... no ale ja to nie jestem chyba typowa, bo
generalnie nigdy nie chcę zniknąć, raczej się wszędzie wyróżniam (takie
zbieram opinie w realu, bo tu to sama wiem, jak jest, he he) - z facetem
czy bez, a obserwacji u innych kobiet nie robiłam.

> A ponieważ aktualnie go przy niej nie ma, to czuje się niemal
> jakby była sama nago pośród ludzi.

Czy ja wyglądam jak golas? O my Good! 3-)

;-)
--

Ikselka.