trochę matematyki dla rozrywki :)

1. Data: 2004-02-25 17:54:32

Temat: trochę matematyki dla rozrywki :)
Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem ładne równania u braci Rosjan, więc dla rozrywki podrzucam :)

ARYTMETYKA MIŁOŚCI:
-------------------
Mądry mężczyzna + mądra kobieta = flirt
Mądry mężczyzna + głupia kobieta = romans
Głupi mężczyzna + mądra kobieta = małżeństwo
Głupi mężczyzna + głupia kobieta = ciąża

ARYTMETYKA BIZNESU:
-------------------
Mądry szef + mądry pracownik = handel
Mądry szef + głupi pracownik = produkcja
Głupi szef + mądry pracownik = marketing
Głupi szef + głupi pracownik = nadgodziny

ARYTMETYKA ZAKUPÓW:
-------------------
Mężczyzna kupi towar warty 1zł za 2zł, jeśli go potrzebuje.
Kobieta kupi towar warty 2zł za 1zł, jeśli go nie potrzebuje.

O OBAWACH...
------------
Kobieta boi się o przyszłość, dopóki nie ma męża.
Mężczyzna nie boi się o przyszłość, dopóki nie ma żony.
Mężczyzna sukcesu to taki, który zarabia więcej niż wydaje jego żona.
Kobieta sukcesu to taka, która ma powyżej opisanego męża.

O SZCZĘŚCIU...
--------------
Aby być szczęśliwą z mężczyzną, musisz go dobrze zrozumieć i choć odrobinę
pokochać.
Aby być szczęśliwym z kobietą, musisz ją bardzo kochać i nie próbować
zrozumieć.

O DŁUGOWIECZNOŚCI...
--------------------
Żonaci żyją dłużej niż kawalerowie, ale chętniej niż kawalerowie by umarli.

O ZMIANIE...
------------
Kobieta wychodząc za mąż ma nadzieję, że mężczyzną się zmieni, ale to nigdy
nie następuje.
Mężczyzna żeniąc się ma nadzieję, że kobieta nigdy się nie zmieni, ale
zmienia się zawsze.

TECHNIKI DYSKUSJI...
--------------------
Kobieta ma zawsze ostatnie słowo w każdej kłótni.
Jakiekolwiek słowo mężczyzny wypowiedziane po ostatnim słowie kobiety jest
już początkiem nowej kłótni.

:)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-02-25 21:38:33

Temat: Re: trochę matematyki dla rozrywki :)
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"darek miauu" <t...@g...pl> wrote in message
> Kobieta ma zawsze ostatnie słowo w każdej kłótni.
> Jakiekolwiek słowo mężczyzny wypowiedziane po ostatnim słowie kobiety jest
> już początkiem nowej kłótni.

Nieprawda!

;)
Kaska

1. Data: 2004-02-26 12:35:17

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Pyzol ( n...@s...ca ) wrote :

> "darek miauu" <t...@g...pl> wrote in message
>
> Nieprawda!
>
> ;)
> Kaska

Tu się z tobą zgadzam...

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-02-26 21:12:07

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <i...@W...pl> wrote in message

> Tu się z tobą zgadzam...

Mniej wiecej tak wlasnie brzmi to ostatnie, niekonfliktujace, slowo
mezczyzny...;)
Kaska

Posądzony o zdradę.
rodzice nie potrafia rozmawiac... :(