Re: trudny temat - pieniądze

From: Lek <l...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: trudny temat - pieniądze
Date: Mon, 04 Feb 2002 22:31:00 +0100

Cześć !

> Przepraszam, ale jeżeli to jest dla kogoś trudny temat, to współczuję. Być
> może nie dokonał najlepszego wyboru współmałżonka.

W życiu Aniu należy pozwolić innym funkcjonować na swój sposób. Może jest tym
innym od Ciebie tak dobrze. Owszem, oni też uczą się, pewnie na błędach, ale
wyciągają wnioski.
Warto zrozumieć, że nie wszystkim (tak jak i Tobie) będzie odpowiadał narzucany
styl wspólnego życia. I nie każdy musi sądzić , że (cytat) :
"Nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej. Nie rozumiem, jak można dzielić łóżko i
miec wspolne dzieci, a nie mieć wspólnych pieniędzy."
Twoje ułożenie codzienności mi nie przeszkadza, jest Twoją sprawą. Zatem spójrz
tolerancyjniej na moje rozwiązania codzienności.
Z pozdrowieniem
Leszek