trwała - fryzjer w Warszawie

1. Data: 2003-07-05 18:15:36

Temat: trwała - fryzjer w Warszawie
Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Kobitki :)

Mam sztywne, proste, gęste wlosy, trochę za ucho. Problem w tym, że się
cholernie przetłuszczają, co zwykle prowadzi do niezamierzonego efektu
przyklejenia ich do czachy. ;)

Przymierzam się więc - 1 raz w żcyiu - do zafundowania im lekkiej trwałej.
Teraz pytanie - jaka będzie najlepsza, aby broń Boże nie uzyskać loczków czy
fal (jeśli tak, to naprawdę minimalne), tylko efekt puszystości,
podniesienia przy skórze. No i czy któraś z Was zna w Wawce super speca od
takiego czary-mary?:)

Bede wdzieczna za info. :)

Ewa

1. Data: 2003-07-05 19:12:54

Temat: Re: trwała - fryzjer w Warszawie
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

eva peron wrote:

> [...]
> fal (jeśli tak, to naprawdę minimalne), tylko efekt puszystości,
> podniesienia przy skórze. No i czy któraś z Was zna w Wawce super speca od

Taka pol-trwala w salonach Welli sie nazywa headlines - sama mialam to
robione, jak mialam krotsze wlosy. Osobiscie polecam pania Anie z salonu
Calypso przy metrze Ursynow - robila to mi bardzo zrecznie. A TSD
ostatnio zrobila mi taki balejaz, ze sama nie moge uwierzyc - efekt 100%
naturalny ^_^

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-05 19:19:13

Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> Calypso przy metrze Ursynow - robila to mi bardzo zrecznie. A TSD
> ostatnio zrobila mi taki balejaz, ze sama nie moge uwierzyc - efekt 100%

Dzieki, Kochaniutka. :)
Pytanie, czy "headlines" nadaje sie do ciezkich wlosow, i w sumie nie takich
juz krotkich.
No ale nie przekonam sie zapewne, poki nie poddam sie eksperymentowi. :)
Btw, ile wtedy zaplacilas?

E.

1. Data: 2003-07-05 20:38:35

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

eva peron wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Dzieki, Kochaniutka. :)
> Pytanie, czy "headlines" nadaje sie do ciezkich wlosow, i w sumie nie takich
> juz krotkich.

Jak pierwszy raz robilam, to mialam wlosy takie prawie do brody.
Podniosly sie ladnie, a na calej dlugosci zrobily sie bardzo lekkie
fale. W dodatku jak juz zapuscilam (i w calosci scielam odcinek, na
ktory robione byly headlinesy) to wlosy same zaczely mi falowac ^_^

> No ale nie przekonam sie zapewne, poki nie poddam sie eksperymentowi. :)
> Btw, ile wtedy zaplacilas?

80 zlotych, ale to bylo 2 lata temu. Teraz nie wiem...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-05 21:33:05

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może lepiej stylling (czy jak to się pisze :/)??

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2003-07-05 22:45:45

Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
news:be7g67$j8o$1@news.onet.pl...> > Przymierzam się więc - 1 raz w żcyiu -
do zafundowania im lekkiej trwałej.

> A może lepiej stylling (czy jak to się pisze :/)??
>
> --
> Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

Jak mi powiesz, z czym to sie je, to byc moze i "styling"... :))))
Ja do tej pory wlosy jedynie podcinalam i czasem farbowalam.
Inne chemie sa mi obce.
Oswiecisz? :)))

E.

1. Data: 2003-07-06 06:57:06

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mi powiesz, z czym to sie je, to byc moze i "styling"... :))))
> Ja do tej pory wlosy jedynie podcinalam i czasem farbowalam.
> Inne chemie sa mi obce.
> Oswiecisz? :)))

Spróbuję ;)
Choć wiem o tym tylko trochę i to teoretycznie. Styling podnosi włosy, jest
słabszy od trwałej i podobno też mniej je niszczy i szybciej schodzi. Ale
sądzę, że jeszcze jakaś inna Grupowiczka napisze Ci więcej ;) Toszkę też
jest tu:

http://groups.google.pl/groups?q=stylling+group:pl.r
ec.uroda&hl=pl&lr=&ie=UT
F-8&inlang=pl&group=pl.rec.uroda&selm=bcs86j%24q7k%2
41%40nemesis.news.tpi.pl
&rnum=2

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2003-07-09 17:26:23

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> 80 zlotych, ale to bylo 2 lata temu. Teraz nie wiem...

Ja tydzień temu płaciłam za to w Warszawie 130zl i tez jestem zadowolona
:) pozdrawiam

1. Data: 2003-07-10 20:05:11

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Ewa.
Pracuje jako manicurzystka w jednym z salonow w Warszawie i sporo widze jak
moja kolezanka z pracy zreszta tez Ewa robi cuda z wlosami klientek nigdy
jeszcze nie slyszalam i nie widzialam aby jakas babeczka wyszla nadasana od
Ewy.Ta dziewczyna potrafi wyczarowac cuda za niewielka kase robi rozne trwale
zwykle i unoszace dla kazdego ma kilka wariantow z tego co pamietam to trwala
kosztuje u nas 60 zl a efekty super.Gwarantuje Ci ze wyjdziesz zadowolona a
twoj portfel nie ucierpi.
Goraco polecam z moimi wlosami robi cuda i ja sie na wszystko godze i
wychodzi super.Ostatnio mialam gora blad a tyl roz z fioletem bylo bosko.
Zapraszam do salonu w Centrum ul.Lwowska 9 jesli chcesz zapytac dokladnie to
pisz a ja jutro zapytam jakie koszta w Twoim przypadku.

tel do salonu.625-15-25 pros Ewe lub mnie mam na imie Helenka napewno cos
wymyslimy i bedziesz super wygladala.Nasza dewiza zawsze dogadzamy swoim
klientka .
Jesli nawalilam bledow to sorki ale dopiero weszlam z pracy i jestem padnieta.

Pozdrawiam,buziaczki
Helenka

jaki kolor?
brzuszki - co zle?