trzeba się spieszyć

1. Data: 2004-12-31 07:51:43

Temat: trzeba się spieszyć
Od: "Ivonka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przechodziłam w drodze do pracy koło drogerii pod złotym pucharem we
wrocławiu i zauwarzyłam plakat z informacją, że dziasiaj do 15:00 mają
wysprzedaż wszystkiego jak leci z rabatem 19 % !!! wydaje mi sie, że to
bardzo dużo jak na kosmetyki. po 10-tej tam wpadnę, bo zawsze mają spory
wybór kosmetyki, tzw. sylwestrowej.
pozdrawiam noworocznie wszystkie panie (i panów też).
iwona

1. Data: 2004-12-31 07:53:16

Temat: Re: trzeba się spieszyć
Od: "Ivonka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, "zauważyłam" pisze się przez "z" z kropką.
iwona

1. Data: 2004-12-31 08:06:18

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 31.12.2004, Ivonka <g...@g...pl> przeskrobal:
> [...]
> wrocławiu i zauwarzyłam plakat z informacją, że dziasiaj do 15:00 mają
> wysprzedaż wszystkiego jak leci z rabatem 19 % !!! wydaje mi sie, że to

TSD ciekawa jestem jakie są marże w drogeriach. Takich, co sprzedają
kosmetyki np. od L'oreal do tych z wysokiej półki.

Pozdrawiam
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.
GG: 6107476, tlen: cuoca_cuola, żyd: p...@j...atman.pl

1. Data: 2004-12-31 08:41:50

Od: "Ivonka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys rozmawialam ze znajoma, ktora prowadzila drogerie - rowniez z tzw.
kosmetykami selektywnymi , i powiedziala, ze w Polsce zwyczajowy narzut
wynosi od 25 do 35 %. to podobno wyraznie mniej niż na zachodzie. zreszta
jakis czas pozniej zrezygnowala, bo zaczela zajmowac sie zabawkami, tam
narzut wynosi czesto ok. 100 (sto) %.
i.m.

1. Data: 2004-12-31 12:10:54

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ivonka napisał/a w news:cr33cb$g2b$1@news.dialog.net.pl:

> kiedys rozmawialam ze znajoma [ciach]

Odpisuj _pod_ cytatem, ok?

1. Data: 2004-12-31 12:29:18

Od: "Udanego Sylwestra" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Odpisuj _pod_ cytatem, ok?

czy dla ciebie ta twoja "netykieta" to biblia? czesto nad cytatem jest
znacznie praktyczniej, zreszta w korespondencji oficjalnej ZAWSZE stosuje
sie odpowiedz nad cytatem

pozdrawiam big O/S (vel bigOS)

1. Data: 2004-12-31 13:06:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udanego Sylwestra wrote:

> czy dla ciebie ta twoja "netykieta" to biblia? czesto nad cytatem jest
> znacznie praktyczniej, zreszta w korespondencji oficjalnej ZAWSZE
> stosuje sie odpowiedz nad cytatem

O: Odpisywanie nad cytatem.
P: Co jest najbardziej wkurzającą, lamerską i utrudniającą czytanie manierą
zagubionych nowicjuszy?

JoP

1. Data: 2004-12-31 13:33:01

Od: "bigOS" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> O: Odpisywanie nad cytatem.
> P: Co jest najbardziej wkurzającą, lamerską i utrudniającą czytanie
manierą
> zagubionych nowicjuszy?

o ile odpowiedz nie wymagala cytowania a jedynie jest ustosunkowaniem sie do
opini wygloszonej w poprzednim poscie to IMO wszystko jest wporzadku, co
wiecej mi sie bardzo podoba

1. Data: 2004-12-31 13:55:23

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bigOS wrote:
> o ile odpowiedz nie wymagala cytowania a jedynie jest ustosunkowaniem
> sie do opini wygloszonej w poprzednim poscie to IMO wszystko jest
> wporzadku,

Każda _odpowiedź_ jest ustosunkowaniem się (bo jeśli nie, to lepiej założyć
nowy wątek) i prawie zasze wymaga cytowania, a przynajmniej zaznaczenia, o
czym mowa.

> co wiecej mi sie bardzo podoba

Załóż własną gałąź Usenetu i lansuj swoje preferencje. Powodzenia.

JoP

P.S. Drugim w hierarchii wkurzających zachowań zagubionych nowicjuszy jest
zmienianie nicków w polu "Od" z idiotycznych na jeszcze bardziej idiotyczne.
A trzecim - uporczywy wstęt do stosowania wielkich liter i interpunkcji.

ratunku :) spalona
walki?
jessica simpson i poczucie własnej wartośći :)
bourjois - daty waznosci
Biustonosz firmy Tessa