trzy miesiace...

1. Data: 2001-04-30 21:16:55

Temat: trzy miesiace...
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

...palilem w apogeum nalogu trzy paczki dziennie...od ponad trzech miesiecy
nie mialem w reku papierosa...sam w to nie wierze...pozdrawiam wszystkich,
ktorzy chca a nie moga...ktorzy chca i moga, ktorzy chcieliby a nie wierza,
ze moga...pepe.

2. Data: 2001-05-04 12:21:18

Temat: Re: trzy miesiace...
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

porte-parole wrote:

> [...]
> ktorzy chca a nie moga...ktorzy chca i moga, ktorzy chcieliby a nie wierza,

Ty jeszcze powiedz, ze paliles przez 20 lat...

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

3. Data: 2001-05-04 21:16:53

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

porte-parole wrote:

> [...]
> ktorzy chca a nie moga...ktorzy chca i moga, ktorzy chcieliby a nie wierza,

tylko nie daj sobie odpustu, bo bedzie po tobie. moj ojciec rzucil,
nie palil prawie rok bez kilku dni. jak go poczestowali, to pali
do dzisiaj. ale za duzo juz nie moze bo na pluca choruje.
nikomu tego nie zycze. rzucajcie i nie wracajcie do tej trucizny.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

4. Data: 2001-05-05 17:40:32

Od: "[Kuba]" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@r...fm> wrote...

> Ty jeszcze powiedz, ze paliles przez 20 lat...

Uwierz mi można rzucić nawet po 20 latach ostrego palenia.
Ja paliłem 11 lat ok. paczuszki dziennie i spróbowałem rzucić
przy okazji jakiejś grypki czy czegoś takiego (wtedy generalnie nie
miałem ochoty na palenie), no i tak 3 czy 4 dni nie paliłem, potem przyszedł
kryzys, ale byłem twardy i nie palę ósmy m-c i póki co nie mam zamiaru zacząć
znów, ale tylko dlatego, że nie chce mi się znowu pamiętać o kupowaniu fajek,
o nerwach, że właśnie mi się skończyły, a sklep jest już zamknięty itd.
Szczerze mówiąc nie zauważyłem ani poprawy samopoczucia, kondycji czy czego
kolwiek innego, a przepraszam nie cuchą mi ubrania. :))
No i ważę 10 kg więcej.
Mimo wszystko warto było.

--
[Kuba] k...@p...com GG 68661
----------------------------------

5. Data: 2001-05-05 21:00:23

Od: "[Kuba]" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> wrote...

> tylko nie daj sobie odpustu, bo bedzie po tobie. moj ojciec rzucil,
[ciach]

Tak jest, trzymaj się, twardy bądź jak stonka, bo inaczej toś "przepod".
Wiem coś o tym, sam rzuciłem kilka miesięcy temu.

--
[Kuba] k...@p...com GG 68661
----------------------------------

6. Data: 2001-05-07 10:00:59

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

"[Kuba]" wrote:

> "Anna" <a...@r...fm> wrote...

> Uwierz mi można rzucić nawet po 20 latach ostrego palenia.

alez wierze, przypadek powyzej palil przez 20 lat po 2-3 paczki
dziennie....

kup sobie rower ;-)

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

7. Data: 2001-05-11 11:54:47

Od: gazebo <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

porte-parole wrote:

> [...]
> ktorzy chca a nie moga...ktorzy chca i moga, ktorzy chcieliby a nie wierza,

podobnie jak ja, 16 lat nalogu, 60-70 fajek dziennie (goldeny, te mocniejsze),
nie pale od 2 miesiecy, pierwsze dwa tygodnie to myslalem, ze wypluje w nocy
pluca, musialem brac jakies tabletki, poprawy ogolnej nie zauwazylem podobnie
jak [Kuba], nie tepie palaczy w przeciwienstwie do innych, ktorzy rzucili i
innych niepalacych

--
careful with this ahe Eugene!

8. Data: 2001-07-03 11:24:19

Od: "FP" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podobnie
> jak [Kuba], nie tepie palaczy w przeciwienstwie do innych, ktorzy rzucili

pomysl jeszcze jaka oszczednosc => 65/25*5.85 = 15 zł 21 gr dziennie !
x 30 dni = 456 zł 30 groszy na miesiąc !

jesli zalozymy ze przez te 16 lat paliles wlasnie tyle (srednio 65 fajek
dziennie),
to gdyby paczka zawsze kosztowala 5.85 zł,
to przez 5840 dni wypaliles 379600 papierosow,
na które wydałeś w sumie 88 tysięcy 826 zł i 40 groszy !

to chyba przemawia do rozumu, prawda? ;-)

ja nie palę dopiero 18 dni - po jakichś 6 latach (w tym ponad rok
niepalenia).
tym razem zamierzam juz nie wracac do tego gowna.

pozdro,
FP

kosmetyki
Cholerny NARKOBIZNES