tusz Mabelline XXL

1. Data: 2005-03-21 14:49:44

Temat: tusz Mabelline XXL
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanabylam droga kupna w perfumerii skuszona reklama.
Pomalowalam rzesy. najpierw baza biala, a potem czarnym tuszem.
Efekt sredni. Rzesy sa dlugie, ale nienaturalnie to wyglada. Nie czulam sie
dobrze z takimi rzesami, w dodatku musialam sie mocno nagimnastykowac, by
wymalowac wszelkie biale slady na rzesach.
Sam uchwyt do trzymania niewygodny, zbyt krotki precik miedzy spirala a
raczka, efekt taki, ze ciezko precyzyjnie nalozyc zarowno bialy jak i czerny
tusz.
Ogolnie slabizna. Kolejny trefny zakup i badziewie w szufladzie.
Hafsa

1. Data: 2005-03-21 15:04:04

Temat: Re: tusz Mabelline XXL
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa news:d1mmu5$55c$1@inews.gazeta.pl napisał (-a):

> [...]
> czerny tusz.
> Ogolnie slabizna. Kolejny trefny zakup i badziewie w szufladzie.

Ja kupilam Maybelline Curl i znowu - jak zawsze
jestem srednio zadowolona. Jeszcze chyba nigdy nie trafilam
na tusz moich marzen. Jakos zawsze sie lekko zbryla, kulki sie
robia itp. Wcale nie wydluzaja, nie podkrecaja, nie pokrywaja
w calosci. Mam dosc dlugie rzesy i geste, ale malowac lubie.
Testowalam Borjouis, Avon, Maybelline, Astor i kilka innych.
Ech kiedy trafie na swoj ideal?

--
Pozdrowienia,
Niedomalowana AKS

1. Data: 2005-03-21 15:07:51

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

AKS napisał(a):

> [...]
> w calosci. Mam dosc dlugie rzesy i geste, ale malowac lubie.
> Testowalam Borjouis, Avon, Maybelline, Astor i kilka innych.

to ja ostatnio nabyłam astor calligraphy i powiem, ze jestem mile
zaskoczona...

co prawda pierwsze kilka razy fikuśnie mi się malowało tym grzebyczkiem,
ale teraz juz nie mam z tym żadnych problemów, ba, powiedziałabym
więcej, naprawdę fajnie sie tym maluje ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-21 15:18:15

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości
> Testowalam Borjouis, Avon, Maybelline, Astor i kilka innych.
> Ech kiedy trafie na swoj ideal?

Ja mam ulubiony ze sredniej polki Max Factor 2000 kalorie, ale chcialam
jakiejs odmiany......
Generalnie tusz nadaje sie do uzycia przez jakies 3 miesiace, a potem cuda
sie z nim dzieja, niezaleznie od marki ( a testowalam juz i najwyzsza
polke....)
Hafsa, co chce miec rzesy do sufitu

1. Data: 2005-03-21 15:27:49

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...net.pl> napisał w wiadomości
> Generalnie tusz nadaje sie do uzycia przez jakies 3 miesiace, a potem cuda
> sie z nim dzieja, niezaleznie od marki ( a testowalam juz i najwyzsza
> polke....)

3 miesiące to bardzo optymistyczne założenie :) YSL Faux Cils jest do użycia
przez pierwsze 3 tygodnie, a mistrzem nietrwałości są chyba tusze Lancome.
Jedyny tusz, który był naprawde świeży i mokry przez dłuższy czas to
Diorshow, również ze względu na ogromną pojemność. I jak narazie to mój
tuszowy HG, a rzęsy mam krótkie i rzadkie (i jasne, bo przeciez nieszczescia
grupami chodza) :-(

s.

1. Data: 2005-03-21 15:43:59

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem bardzo zadowolona z tuszów z Oriflame. Używałam 3654 - czarny
wodoodporny, dobra szczoteczka, długo trwały nawet po półroku nic się z
tuszem nie działo.
Teraz dla odmiany skusiłam się na tusz z serii Giordani -3550 lepsza
szczoteczka, ale niestety nie jest wodoodporny, a mnie oczy łzawią...

Aga

1. Data: 2005-03-21 15:46:54

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@...net.pl> napisał(a):

> Generalnie tusz nadaje sie do uzycia przez jakies 3 miesiace, a potem
> cuda
> sie z nim dzieja, niezaleznie od marki ( a testowalam juz i najwyzsza
> polke....)

testowalam Estee Lauder i od tej pory marki jako takie nie robia
na mnie wrazenia. sklejal rzesy jak butapren...

-- kasica

1. Data: 2005-03-21 15:52:19

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AKS" <o...@N...zag.pl> napisał(a):

> [...]
> na tusz moich marzen. Jakos zawsze sie lekko zbryla, kulki sie
> robia itp. Wcale nie wydluzaja, nie podkrecaja, nie pokrywaja

to jest volume express curl czy jakis inny?
dla mnie to jeden z najlepszych, jakie mialam - robi mniej-wiecej
to, czego mi trzeba, a wygieta szczotka pozwala mi wreszcie wytuszowac te
rzesy,
ktorych nigdy nie umialam zlapac zwykla.

drugi moj debesciak to ostatnie odkrycie, czyli rimmel
endless length&lift, czy jakos podobnie (dzieki tej grupie zreszta)
- najmniej skleja rzesy ze wszystkich znanych mi tuszy.

ogolnie moja opinia na temat tuszy do rzes jest taka: wszystkie
sa do d., tylko niektore troche mniej.

-- kasica

1. Data: 2005-03-21 15:52:19

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "svenja_svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> 3 miesiące to bardzo optymistyczne założenie :)

Chyba masz racje..."lepsze" tusze wytrzymuja krocej. 2000 kalorie gdzies
tyle mam i jest ok.

YSL Faux Cils jest do użycia
> przez pierwsze 3 tygodnie, a mistrzem nietrwałości są chyba tusze Lancome.

A skad opinia o ich nalepszej jakosci?

> Jedyny tusz, który był naprawde świeży i mokry przez dłuższy czas to
> Diorshow, również ze względu na ogromną pojemność.

Co producent obiecuje? Wydluzyc? pogrubic?
Jakie sa kolory?
Mi sie wciaz granatowy marzy...a takich w ofercie naprawde niewiele...

I jak narazie to mój
> tuszowy HG, a rzęsy mam krótkie i rzadkie (i jasne, bo przeciez
> nieszczescia
> grupami chodza) :-(

Hmmm, ja mam dlugie. Same rzesy wymalowane to wystarczjacy makijaz czasem .
Przynajmniej mam 1 czesc ciala ladna ;-))))
Hafsa

1. Data: 2005-03-21 15:53:16

Od: "Kropeczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Diorshow, również ze względu na ogromną pojemność. I jak narazie to mój
> tuszowy HG, a rzęsy mam krótkie i rzadkie (i jasne, bo przeciez

To prawda, aczkolwiek mnie Lancome sprawował się dobrze ok 4 tygodni:) a
teraz ..grr.. chyba wrócę do MaxFactor 2000 - jak na razie to ten był
najleszy.
Kropeczka

perfumy i muzyka. Jaka?
un-bra? czy jakos tak..