tusz do rzęs

1. Data: 2005-08-06 16:37:26

Temat: tusz do rzęs
Od: Martusia <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dosc rzadko używam tuszu do rzes ale czasami chcialabym wygladac
lepiej :))
problem w tym ze moje rzesy sa krotkie i jest ich niewiele
przedtem mialam tusz do rzes: Bourjois Longueur sublime
(wydluzajacy tusz do rzes), ale mimo ze nie byl wcale najtanszy
robily sie grudki

dlatego tez prosze o doradzenie mi jakiegos tuszu, ktory
najchetniej pogrubialby mi je i wydluzal (jezeli to jest mozliwe)

z cena to jest tak ze wcale nie musi byc najtanszy, ale
wolalabym strasznie duzo na niego nie wydac

Pozdrawiam
Martusia

1. Data: 2005-08-06 17:54:34

Temat: Re: tusz do rzęs
Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martusia" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pogrubialby mi je i wydluzal (jezeli to jest mozliwe)
>
> z cena to jest tak ze wcale nie musi byc najtanszy, ale wolalabym

Diorshow Diora.

--
Psycho_Mouse

1. Data: 2005-08-06 18:55:02

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martusia napisał/a w news:dd2p0f$rct$1@news.task.gda.pl:

> dlatego tez prosze o doradzenie mi jakiegos tuszu, ktory
> najchetniej pogrubialby mi je i wydluzal (jezeli to jest mozliwe)

Diorshow. Wersja wodoodporna ok. 127zł, zwykła 109zł.

--
Zofia Rakowska
```````````````````````````````````````

1. Data: 2005-08-08 06:47:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/6/2005 6:37 PM,Użytkownik Martusia usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> pogrubialby mi je i wydluzal (jezeli to jest mozliwe)
>
> z cena to jest tak ze wcale nie musi byc najtanszy, ale wolalabym

Lift & Curl Mascara Pierre Arthes. Za ok. 11 zł masz spektakularny efekt.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-08 08:10:56

Od: "zakręcona" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pogrubialby mi je i wydluzal (jezeli to jest mozliwe)
>
> z cena to jest tak ze wcale nie musi byc najtanszy, ale wolalabym

2000 calorie Max Factor

1. Data: 2005-08-08 08:21:16

Od: ^aniolek^ <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martusia wrote:
> [...]
> przedtem mialam tusz do rzes: Bourjois Longueur sublime (wydluzajacy
> tusz do rzes), ale mimo ze nie byl wcale najtanszy robily sie grudki

witaj,
polecam tusze:

-BOURJOIS Coup De Theatre - biala odzywka (baza) ktora naklada sie na
rzesy naprawde poprawia je wizualnie, a po pewnym czasie stwierdzam ze
naprawde odzywila moje liche rzesy i teraz mam prawie firanki

- L'oreal - Intensifique - bardzo fajny efekt firanek

Te dwa tusze stosuje zamiennie od dluzszego czasu i jakos sie z nimi
rozstac nie moge :D

--
* ^aniolek^ || ...
* syganturka w remoncie

1. Data: 2005-08-08 13:29:22

Od: Martusia <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziekuje za rady,
jeszcze sie nie zdecydowalam, ale i tak mam teraz duzo mniejszy
wybor niz przedtem

Martusia

1. Data: 2005-08-08 19:24:32

Od: "monika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora