tusz na allegro

1. Data: 2005-10-01 10:16:16

Temat: tusz na allegro
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

dziewczyny pomóżcie!

czy miałyście jakąś styczność ze sprzedawcą narcyz10??

czy sporzedaję oryginalne kosmetyki???

chciałabym sobie kupić tusz loreala

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=65463871

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-10-01 10:20:42

Temat: Re: tusz na allegro
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał(a):
> Witam!
>
> dziewczyny pomóżcie!

i jeszcze jeden: janowak3

1. Data: 2005-10-01 10:23:11

Od: "white.apple" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

loreala nie podrabiaja, o ile sie nie myle :D
co najwyzej moze byc stary :/

raczej nie masz sie nad czym zastanawiac - sprzedawca ma prawie 600
opinii, z czego jedyna negatywna jest od jakiegos laika...

pozdrawiam
w.a

1. Data: 2005-10-01 10:31:30

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

white.apple napisał(a):
> loreala nie podrabiaja, o ile sie nie myle :D
> co najwyzej moze byc stary :/
>
> raczej nie masz sie nad czym zastanawiac - sprzedawca ma prawie 600
> opinii, z czego jedyna negatywna jest od jakiegos laika...

wolałam sie upewnić ;)

1. Data: 2005-10-01 10:46:16

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Oct 2005 12:23:11 +0200, in pl.rec.uroda "white.apple"
<w...@v...pl> wrote in <o...@a...mshome.net>:

>loreala nie podrabiaja, o ile sie nie myle :D

Mylisz się. http://allegro.pl/show_item.php?item=66089840 to są
podróbki.

>raczej nie masz sie nad czym zastanawiac - sprzedawca ma prawie 600
>opinii, z czego jedyna negatywna jest od jakiegos laika...

Teoretycznie tak. Ale brak negatywów nie zawsze świadczy o jakości
sprzedawanych przedmiotów.

Anyway - ja bym się bała kupować na Allegro czegokolwiek L'Oreala,
głównie dlatego, że nie znam normalnych cen, nie znam kosmetyków, nie
umiałabym odróżnić. No, kupiłam najnowszy tusz L'Oreala, ale tylko
dlatego, że nie wierzę w podróbki w 2 miesiące po światowej premierze.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-10-01 11:02:56

Od: "white.apple" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Oct 2005 12:46:16 +0200, Anna M. Gidy?ska <a...@d...pl>
wrote:
> Mylisz się. http://allegro.pl/show_item.php?item=66089840 to są
> podróbki.
po czym poznajesz? (chodzi mi konkretnie o puder loreala na tej aukcji)

> Teoretycznie tak. Ale brak negatywów nie zawsze świadczy o jakości
> sprzedawanych przedmiotów.
jakies ryzyko jest zawsze - nawet w perfumeriach zdarzaja sie nieswieze
produkty, o czym bylo juz nie raz pisane..

> Anyway - ja bym się bała kupować na Allegro czegokolwiek L'Oreala,
> głównie dlatego, że nie znam normalnych cen, nie znam kosmetyków, nie
> umiałabym odróżnić.
skoro nie znasz ich kosmetykow jestem bardzo ciekawa na jakiej podstawie
uznajesz, ze puder na ww aukcji nie jest oryginalny.

> No, kupiłam najnowszy tusz L'Oreala, ale tylko
> dlatego, że nie wierzę w podróbki w 2 miesiące po światowej premierze.
ja nie wierze za bardzo w podrobki loreala, ale jesli faktycznie sa, to
rownie dobrze 2 miesiace po swiatowej premierze moglas kupic podrobke. ba!
moim zdaniem z wiekszym nawet prawdopodobienstwem niz w przypadku zakupu
jakiegos starszego "modelu" - sila reklamy :p

pozdrawiam
w.a

1. Data: 2005-10-01 11:28:03

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał(a):

> [...]
> umiałabym odróżnić. No, kupiłam najnowszy tusz L'Oreala, ale tylko
> dlatego, że nie wierzę w podróbki w 2 miesiące po światowej premierze.

ten tusz kosztuje ok 37 zl w perfumeriach

1. Data: 2005-10-01 12:01:43

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Oct 2005 13:02:56 +0200, in pl.rec.uroda "white.apple"
<w...@v...pl> wrote in <o...@a...mshome.net>:

>po czym poznajesz? (chodzi mi konkretnie o puder loreala na tej aukcji)

Drogą dedukcji. Perfumy Givenchy to podróbka, róż Bourjois (podobnie
jak cienie) to często podrabiany produkt, na innej aukcji widzę
podóbkę Juicy Tubes Lancome, na kolejnej - podróbkę szminki Shiseido.
Oryginalny podkład L'Oreala w takim towarzystwie? Wyszukiwarka wypluwa
np. to:

http://42.pl/url/ecg

Szwajcarski Ebay, OK. Co czytamy? Ano, że to nowy puder z USA. Na
awersie pudełka nazwa Whiten perfect, na rewersie - White Perfect.
Hmmm, dziwne. idę na stronę http://lorealparisusa.com i sprawdzam
kolekcję podkładów. Jest jeden w kompakcie, nazywa się Feel Naturale.
To może puder? W okrągłym pudełku jest jeden, nazywa się True Match.
Upewniam się, wpisując w wyszukiwarkę na stronie "white" i "whiten". O
rany, nic.

Ergo, mam rację. Taki puder to jakaś wschodnia samoróbka. Azjatki mają
kota na punkcie wybielania, stąd pomysł na "whiten".

>jakies ryzyko jest zawsze - nawet w perfumeriach zdarzaja sie nieswieze
>produkty, o czym bylo juz nie raz pisane..

Naturalnie.

>skoro nie znasz ich kosmetykow jestem bardzo ciekawa na jakiej podstawie
>uznajesz, ze puder na ww aukcji nie jest oryginalny.

Wyjaśniłam. Mówiąc "nie znam" mam na myśli to, że ich nie używam. Mam
w tej chwili tusz Volume Shocking i samoopalacz Sublime Bronze. I to
są chyba moje pierwsze kosmetyki tej marki. Mogę nie rozpoznać
drobnych różnic na opakowaniu, ale podróbkę-samoróbkę zauważę od razu.

> [...]
>moim zdaniem z wiekszym nawet prawdopodobienstwem niz w przypadku zakupu
>jakiegos starszego "modelu" - sila reklamy :p

Sądzę, że nie masz racji. Ten tusz, o którym mówię, ma dość szczególny
kształt - wątpię, żeby podrabiaczom było łatwo go odwzorować. Poza
tym, uruchomienie linii produkcyjnej, jak widzę, zajmuje im zwykle 2-3
miesiące i zazwyczaj produkty podrobione różnią się pewnymi
szczegółami od oryginałów, vide tusze EL, błyszczyki Lancome oraz
kremy Clinique.

1. Data: 2005-10-01 12:16:13

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podepnę się bezczelnie, bo już jakiś czas temu chciałam was zapytać.

Na allegro jest tusz Max Factora Lash Lift, który osobiście bardzo lubię.
Cena w Rossmannie- 40zł.
Mam opakowanie, które wygląda tak:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=66178396

Ale są jeszcze inne opakowania, takie:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=65632072, które mają napis Max
Factor, a nie tylko MF.

I tak się zastanawiam, czy kupić? Bo cena jest kusząca, ale nie chciałabym
się rozczarować.

Maja

1. Data: 2005-10-01 12:21:33

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

> Ale są jeszcze inne opakowania, takie:
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=65632072, które mają napis Max
> Factor, a nie tylko MF.

Poniżej napisu Max Factor ma napis Ellen Betrix, pod taką właśnie nazwę
funkcjonuje
Max Factor w Niemczech. Wedle mnie można kupić.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

bezdotykowa suszarka do wlosow?
czy astor proponuje coś zamiast podkładu magic skin?
kosmetyki w Anglii
buty
włochate buty