kosmetyki w Anglii

1. Data: 2005-09-30 16:18:18

Temat: kosmetyki w Anglii
Od: "Anuti" <a...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello,

Mam pytanko odnosnie kosmetykow w Anglii:
co opalaca sie tam kupowac? czy sa bardzo drogie?

okolicznosci zyciowe zmusily mnie do wyjazdu, a poniewaz jak wiadomo
kosmetyki najwiecej waza, obawiam sie ze przekrocze dozwolony limit 20
kilosow
:( w skutek czego musze sobie odpuscic i kupic juz na miejscu.

Prosze o jakiekolwiek rady.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-09-30 21:52:44

Temat: Re: kosmetyki w Anglii
Od: "n." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hello,
>
> Mam pytanko odnosnie kosmetykow w Anglii:
> co opalaca sie tam kupowac? czy sa bardzo drogie?

body shop - mazidla do ciala i zele pod prysznic
przeceny regularnie po wiekszych swietach (gwiazdka itd)
wybrane kremy z sieci boots, cos jak nasz rossmann, ale duzo lepsza jakosc.
b. dobra oliwka do ciala z bootsa, johnson sie do niej nie umywa.
zaluje ze sobie ostatnio z 5 butelek tego nie kupilam na zapas.
do tego jest wiele naprawde tanich kosmetykow, z tzw niskiej polki, ktore
sa zadziwiajaco dobrej jakosci. warto probowac nawet tych najtanszych w
marketach.
uwaga - jesli jestes fanka vichy - w anglii vichy zasadniczo brak.
n.

1. Data: 2005-10-02 19:00:09

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuti" <a...@n...go2.pl> napisał w wiadomości
> Hello,
>
> Mam pytanko odnosnie kosmetykow w Anglii:
> co opalaca sie tam kupowac? czy sa bardzo drogie?
[...]
Jak uzywasz plynu do higieny intymnej to wez, bo tu jest kiepski wybor. Poza
tym inne kosmetyki nie sa drogie. No chyba, ze kolorowe, zauwazylam to na
tuszach. Na szczescie to jest male i na dlugo starcza, wiec mozesz wziac z
Polski... Co jeszcze... Ja uzywam szamponow, odzywek, zeli i balsamow Dove,
ktore sa albo w promocji w Boot'sie, albo ostatnio kupowalam Jedwabista
Serie w 99p.

Powodzenia,
Lady M

buty
włochate buty
[do Lii, Sowy i nie tylko] Znowu Freeman :)
zabiegi mikrodermabrazji - kosmetyczka
problemy z cerą /trądzik?