tylko dla wytrwalych...niebezpieczne

1. Data: 2001-11-26 19:32:51

Temat: tylko dla wytrwalych...niebezpieczne
Od: "angelbaby" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

jestem taka zla imam takiego dola...poklocilam sie z rodzicami
i jak zwykle doprowadzilam mame to placzu, zreszta ona mnie tez.
teraz czuje sie winna, choc wcale nie uwazam ze to
bylo niesluszne, co myslalam, ale nie powinnam im o nniczym, o mnie i o
niczym mowic,
zawsze wypaczaja wszystko i i tak ja jestem ta najgorsza.
pochlastalam sie jak zwykle, zreszta gdybym tylko miala dosc odwagi ti bym
sobie zyly podciela
i wyniosla sie z stad ale na ironie boje sie wszystkiego i wszystkiego mam
dosyc.
wszystkiego. ten swiat jest do bani i juz nie chce zyc.
tylko nie moge odejsc, bo tyle ludzi by sie pzrejelo.
jak amm zycia, skoro tego nienawidz, czasem to bym skoczyla skads, czy
najadla sie,
czy zasnela czy umarla, byle by stad uciec.
juz nie wyrabiam z tym...ciagle to samo, ciagle strach, bol i nienawisc.
zygac mi sie chce. zreszta i tak nie dane mi bedzie umrzec, pewnie umre na
raka,
albo bede musiala odejsc wtedy, kiedy akurat po raz pierwszy z zyciu bede
chciala zyc.
na ironie. a teraz ZABIERZCIE MNIE STAD>
Boze, nie wytrzymam.

sorry za wszystko.
i nie wkurzajcie sie na mnie, bo mnie dobijecie.

1. Data: 2001-11-26 20:15:24

Temat: Re: tylko dla wytrwalych...niebezpieczne
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "angelbaby"

<..>

trzeba sie zastanowiec jak to mozna zmienieć, to znaczy zeby do takich
sytuacji nie dochodzilo, odpuścic sobie na razie, pomysleć na spokojenie,
ale nie odkladac w nieskończoność. Jak sobie wszystko na chłodno
przekalkulujemy warto spróbowac sie dogadać, bez emocji ale stanowczo
wyłuszczyć swoje stanowisko, wiele taka rozmowa moze wnieść nowego, moze
nawet rozwiazac.
To dość prosty sposób, i nie tylko dla wytrwałych ;-)
ale to potem, teraz odetchnąc!

hej,

Marsel

1. Data: 2001-11-26 21:40:28

Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz się wyprowadzić to zapraszam do mnie , razem zamieszkamy...

docent

PS. Tylko napisz ile masz lat??? :))))

1. Data: 2001-11-27 13:20:52

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz ZABIERZCIE MNIE STAD>

To jest dosyć ważne zdanie. Niektórzy mówią, że Twój umysł już dostał ten
silny i czytelny sygnał. Niedługo weźmie Cię stąd. Może uciekniesz w jakieś
nerwice, może w depresję, chorobę psychiczną, w przejadanie się albo inne
nałogi, może w jakąś fajną chorobę somatyczną, może nawet śmiertelną, może
"przypadkiem" przytrafi Ci się jakiś wypadek... Jedno jest pewne, już
niedługo się zabierzesz, także nie martw się zbytnio...
Mówią, że osiągniesz każdy swój cel, tylko szkoda, ze wybrałaś taki mało
porywający. Twój mózg i Bóg nie znają się na żartach, robią co im "zlecasz"
i nikt nie zgaduje o co Ci tak naprawdę może chodzić.

1. Data: 2001-11-27 15:33:49

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
"zlecasz"
> i nikt nie zgaduje o co Ci tak naprawdę może chodzić.

Być może chciałeś przekazać Jej swój sarkazm i ironię.... zamiast tego
przekazałeś to o co prosiła - by Jej nie dobijać....
I ja :nie zgaduję" - o co Tobie mogło w tym naprawdę chodzić....

Eryk

1. Data: 2001-11-27 15:44:03

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem taka zla imam takiego dola [...]

Wszystko wokół Ciebie, zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Próbuj naginać
świat do własnych celów. Wyznacz sobie coś czego wykonanie Cię zadowoli i
wykonaj to. Jeżeli świat jest beznadziejny to znaczy, że za mało się
starasz, możesz mieć pretensje tylko do siebie.
Nie wymagaj od innych zbyt wiele, sama potrafisz więcej. I nie podcinaj
sobie żył bo jeszcze może być fajnie ;)

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211

1. Data: 2001-11-27 15:55:27

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "docent" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak chcesz się wyprowadzić to zapraszam do mnie , razem zamieszkamy...
>

> docent
>
> PS. Tylko napisz ile masz lat??? :))))

Jeśli ona fizycznie jest dojrzała, to psychicznie na poziomie 12-to latki.
Pójdziesz siedzieć za deprawowanie nieletniej i po co Ci to?
Dorrit

1. Data: 2001-11-27 15:57:12

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "angelbaby" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> hej,

a teraz ZABIERZCIE MNIE STAD>

Eee, zabierz się lepiej sama :(.

> Boze, nie wytrzymam.

To puść!
Dorrit.

1. Data: 2001-11-27 18:22:36

Od: "angelbaby" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-27 18:23:27

Od: "angelbaby" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jeśli ona fizycznie jest dojrzała, to psychicznie na poziomie 12-to latki.
> Pójdziesz siedzieć za deprawowanie nieletniej i po co Ci to?

nareszcie ktos mnie pocieszyl, od zawsze chcialam zawsze byc dzieckiem i
nareszcie ktos to docenil.

> dziekuje.

troche OT/filozofia inteligentne otoczenie
Szukam -- pomocy :))
Hip-Hip-noza
Etyka psychiatry
Test.