tynk strukturalny w kuchni a czystość?

1. Data: 2003-07-10 11:15:21

Temat: tynk strukturalny w kuchni a czystość?
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś ma na ścianach w kuchni tynki strukturalne?
Ładnie to wygląda, ale jak się ma sprawa z zachowaniem czystości? Czy bardzo
się brudzi - kuchnia, tłuszczyki, chlapanka itp.? I czy da się doczyścić? I
jak?
Dajcie znać, bo trzeba już podjąć decyzję.
Pozdrawiam
kama

1. Data: 2003-07-10 12:35:08

Temat: Re: tynk strukturalny w kuchni a czystość?
Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak?
> Dajcie znać, bo trzeba już podjąć decyzję.

W dawnym mieszkaniu miałam tynk "strukturalny", tzn taki z fakturą, bo tak
wyszło murarzom. Czyszczenie jest praktycznie niemożliwe, chyba, że da się
zastosować jakiś impregnat, który nie pozwala tłuszczowi osiadać; nie wiem,
czy jest coś takiego. Inaczej w każdym załomku masz ozdobny czarny rzucik.

Natalia

1. Data: 2003-07-10 18:15:09

Od: docieplenia <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie poniewaz:

generalnie tyki wew. a o takich jest tu mowa sa wodoodporne zazwyczaj
jednak w praktyce wychodzi ze najlepiej czyt. najskuteczniej byloby je
myc myjka cisnieniowa co raczej jest malo praktyczne czy mozliwe

oczywiscie zalezy to czesciowo od tego jaka zostanie nadana im faktura

jesli ktos bardzo chce to prosze rozwazyc przemalowanie danego fragmentu
sciany np. raz w roku jak metode odswiezenia :D

stanowczo nie nalezy ich klasc przy zlewie/kuchni - czyli w miejscach
silnie narazonych na brud

Mieszalnia tynków i farb
Docieplenia - Tynki

(0-22) 758 04 56

http://www.docieplenia.net/

Jesli masz pytanie? PYTAJ :D
=====================

Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-07-11 14:45:11

Temat: Odp: tynk strukturalny w kuchni a czystość?
Od: "Sylwester Skrobek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie skończyliśmy robić - również nad zlewem i kuchnią
całość zostła pokryta wodoodpornym lakierem beckersa (nad zlewem 2x)

wygląda pięknie - niestety jeszcze nie sprawdzone w użytkowaniu

pytanie
Co to za owoce?
Jak wypedzic szczury cd.
bejca