tynki wewnetrzne

1. Data: 2001-10-08 13:50:08

Temat: tynki wewnetrzne
Od: "oVo" <o...@k...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam specjalistów

w przyplywie weny zdrapalem tapety ze scian i mam dylemat

tynki wewnetrzne ktore ogladalem w Leroy Merlin i Carefour (np. sciany z
minionej epoki- chyba tak sie nazywaja) sa bardzo ladne - ale maja wade
zasadnicza -CENA

moze ktos z grupowiczow uzyskal podobny efekt wizualny przy pomocy tanszych
materialow
............bede wdzieczny za wszelkie sugestie

z gory dziekuje
rav

1. Data: 2001-10-08 18:36:12

Temat: Re: tynki wewnetrzne
Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oVo" <o...@k...zigzag.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tanszych
> materialow
> ............bede wdzieczny za wszelkie sugestie

Nie znam cen produktów, o których piszesz, ale popatrz na
www.kabe.com.pl tynk marmuro rolkowy. Wiaderko kolorowego (kolor
dowolny, duży wybór) 8 l (mnie wystarczyło na dwukrotne położenie na
ścianę ok. 8,3 m2) kosztuje ok. 50 zł (do tego podkład).

--
Lejak
j...@p...onet.p

1. Data: 2001-10-09 06:19:43

Od: "oVo" <o...@k...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dowolny, duży wybór) 8 l (mnie wystarczyło na dwukrotne położenie na
> ścianę ok. 8,3 m2) kosztuje ok. 50 zł (do tego podkład).

zapomnialem ze wybieram sie do Kabe od roku

jade dzisiaj;-)

pozadrawiam
rav

1. Data: 2001-10-17 06:18:22

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

sciane minionej epoki robilem na dwa sposoby:
1. gladz tynkowa wymieszalem z farba /chodzi o kolor/ nanioslem rowna
powierzchie masy na sciane i po chwili jak troche przeschlo "staralem sie"
wygladzic to jeszcze raz tylko ze mala szpachelka /mokra/ i powstala w ten
sposob taka niechlujna faktura sciany - jak wykonalem to na froncie kominka i
wyglada bardzo estetycznie.
2. na sciane nanosisz rownomiernie zaprawe /gotowa zaprawe tynkarska - taka jak
sprzedaja w worakach w licznych supermarketach/ i po chwili przytykasz /raz
kolo razu/ mokra duza pace i odrywasz od powierzchni cala plaszczyzna szybkim
ruchem, jak troszke przeschnie to jeszcze raz delikatnie wygladzasz paca

Bojler elektryczny 200l tanio
Lodówka 1 czy 2 agregatowa?
problem po malowaniu sufitu
Szukam dobrego stolarza