typowy jedynak

21. Data: 2003-05-08 14:06:17

Temat: Re: typowy jedynak
Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
news:3eb92a0b$1@news.home.net.pl...
> MOLNARka ... dopić to wino czy nie ... może on będzie miał
> ochotę :-)

Dlatego wino pijemy razem:)

--

Blanka jedynaczka
żona jedynaka

b...@p...onet.pl

22. Data: 2003-05-08 14:11:48

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blanka wrote:

> Dlatego wino pijemy razem:)

Dobrze, ze mój nie lubi wina ;)
agi jedynaczka

PS ale przy ginie dylematy mam te same

23. Data: 2003-05-11 07:47:06

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Thalia" <t...@p...onet.pl> napisał

> Lepsze niż jedynactwo? Skąd możesz to wiedzieć, jeśli
nigdy nie byłaś
> jedynaczką? :-)

Lepsze dla otoczenia.

> A mnie się wydaje, że to kwestia wychowania, a nie bycia
lub nie bycia
> jedynakiem.

No pewnie - inaczej w końcu wychowywany jest jedynak a
inaczej 2 czy 3 dzieci ... więc tak - jest to kwestia
wychowania ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

24. Data: 2004-04-12 18:14:44

Od: "Daniel" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Rowniez sklaniam sie w strone mitu. Szczerze mowiac wiekszosc jedynakow
> jakich znam jest ponadprzecietnie zorientowana na dzielenie sie.
>
> A wezej - jesli chodzi o zwiazki K-M, to _obserwuje_, ze znajomi jedynacy sa
> strona, ktora "kocha bardziej" - jest bardziej sklonna do poswiecen (i
> czesciej wykorzystywana...)
>
> pozdrawiam serdecznie!
> --
> Tomasz Lendzion
> http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?
>
> Czyli jedynak nie jest zly i wręcz przeciwnie,może kochac bardziej niż ten co
ma gryzace go rodzeństwo.

25. Data: 2004-04-12 18:14:46

Od: "Daniel" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2004-04-12 18:47:37

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Daniel, a skąd ty wywlokłeś te starocie ???????

Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
macierzyństwo lesbijek
"krzywda męska"
Czytaliście? Pasuje do ostatnich dyskusji na grupie.
kolczyk w lewym uchu