tzatzyki - z czym

1. Data: 2004-07-27 16:41:22

Temat: tzatzyki - z czym
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

z czym mozna jesc tzatzyki oprocz pieczywa i pieczonych ziemniakow?

1. Data: 2004-07-27 16:53:00

Temat: Re: tzatzyki - z czym
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jul 2004 18:41:22 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Ruua*, w
wiadomości news:<news:ce60jh$gpb$1@mamut1.aster.pl> zawarł, co następuje:

> z czym mozna jesc tzatzyki oprocz pieczywa i pieczonych ziemniakow?

z pizzą :) ostatnio dostałam taki sos do pizzy bogatej w mięso, z kaparami i
papryką i było to bardzo dobre połączenie
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-07-27 17:30:15

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z czym mozna jesc tzatzyki oprocz pieczywa i pieczonych ziemniakow?

Z baklazanami w ciescie - pycha.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-07-27 17:32:03

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:ce63f4$3f3$1@opal.icpnet.pl...

> Z baklazanami w ciescie - pycha.

o - a do czegos innego w ciescie pasuja? akurat nie przepadam za
baklazanami...

1. Data: 2004-07-27 18:41:24

Temat: Odp: tzatzyki - z czym
Od: "Oann" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ce60jh$gpb$...@m...aster.pl...
> z czym mozna jesc tzatzyki oprocz pieczywa i pieczonych ziemniakow?

z plackami ziemniaczanymi - co prawda była to taka mniej ortodoksyjna wers
ja, bardziej gęsta, ale i tak było pycha.

Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2004-07-27 18:51:35

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o - a do czegos innego w ciescie pasuja? akurat nie przepadam za
> baklazanami...

Mysle, ze mozesz pokombinowac. Ja robilam tylko z baklazanami, bo tak podane
jadlam w Grecji.
Wiem, ze Grecy uzywaja tez czesto cukinii lub kabaczka, wiec moze z tymi
warzywami.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-07-27 18:53:21

Od: "Claris" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:ce60jh$gpb$1@mamut1.aster.pl...
> z czym mozna jesc tzatzyki oprocz pieczywa i pieczonych ziemniakow?

ze smażoną cukinią
mięskiem z grilla
szaszłykami...

mniam...

---
Claris /ona/
claris/-at-/wp.pl

1. Data: 2004-07-28 12:57:54

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Ruua" pyta:

> z czym mozna jesc tzatzyki (...)?

Tzatziki, moje ulubione tzatziki! Ja jem jako akompaniament do ostro
przyprawionych mięs i warzyw. Do kazdego dania, ktore jest ostre i
suche, wiec wymaga interwencji sanitariuszki ;-).

Tzatziki mozna jesc jako starter lub postawic w roli dipa, czyli
zanurzacza do .... hmmm czegokolwiek z letnio-weekendowego grilla.

Pozdrawiam,
eM, co sie jej oczy zamieniaja w greckie oliwki, jak slyszy "cadzyki"

brzydkie zapachy-pomozcie:((((
przetwory
Przepis dla wielbicieli warzyw
Herbaciarnie w DC
gofry takie jak nad morzem ma ktos przepis?