ucho

1. Data: 2005-09-15 05:01:22

Temat: ucho
Od: <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki oto problem że często mnie bardzo swędzi ucho w środku, więc siłą
rzeczy czasami się muszę podrapać czy to patyczkiem czy czymś co mam pod
ręką. I teraz mnie bardzo mocno boli do ucho w środku i na zewnątrz. Czy
jest coś co mogłoby uśmierzyć mój ból ?

2. Data: 2005-09-15 06:04:58

Temat: Re: ucho
Od: "Xmas" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Może wlej sobie tam cieklej parafiny to pomoże

3. Data: 2005-09-15 06:14:50

Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może wlej sobie tam cieklej parafiny to pomoże

a dlaczego by nie od razu gorącego żeliwa...

swoją drogą pytanko, to grzyb? takie swędzenie?

4. Data: 2005-09-15 06:24:55

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" <N...@g...pl>
napisał w wiadomości news:dgb3hj$19u$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a dlaczego by nie od razu gorącego żeliwa...
>
> swoją drogą pytanko, to grzyb? takie swędzenie?

Sorry - na to pytnie będzie wstanie odpowiedzieć lekarz laryngolog po
dokładnym badaniu :)
Pozdrawiam !
WOJO

5. Data: 2005-09-15 09:10:32

Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeczy czasami się muszę podrapać czy to patyczkiem czy czymś co mam pod
> ręką. I teraz mnie bardzo mocno boli do ucho w środku i na zewnątrz. Czy

Polecam wizytę u laryngologa.

6. Data: 2005-09-15 09:50:33

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> Mam taki oto problem że często mnie bardzo swędzi ucho w środku,

Polecam sprawdzenie poziomu cukru przez lekarza z krwi i moczu. Takie
natretne swędzenie może być objawem cukrzycy jawnej lub utajonej.

> rzeczy czasami się muszę podrapać czy to patyczkiem czy czymś co mam pod
> ręką.

Najlepiej nóż sobie w ucho włożyć.

I teraz mnie bardzo mocno boli do ucho w środku i na zewnątrz. Czy
> jest coś co mogłoby uśmierzyć mój ból ?

Przede wszystkim marsz do lekarza laryngologa, może uszkodziłeś sobie błonę
bębenkową. Na przyszłość radzę większą rozwagę poczynań w tym, co wpychasz
sobie do ucha. Co do bólu, poleciłabym okłady zimne lub ciepłe - u każdego
co innego działa przeciwbólowo i przeciwbólowca.

Pozdrawiam,
Akulka

7. Data: 2005-09-15 09:54:42

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.09.2005, o godzinie 07.01.22, na pl.sci.medycyna, s...@p...fm
napisał(a):

> [...]
> rzeczy czasami się muszę podrapać czy to patyczkiem czy czymś co mam pod
> ręką. I teraz mnie bardzo mocno boli do ucho w środku i na zewnątrz. Czy

Ucho Cię swędzi od częstego grzebania patyczkiem. Takie zamknięte koło się
robi - grzebiesz bo swędzi, swędzi bo grzebiesz. Zaprzestań tych
masochistycznych praktyk, to Ci się polepszy. Sprawdzone w praktyce. :)
A tymczasem - skoro już Ci się coś tam zrobiło - lepiej idź do lekarza.

*Habeck* który przesadzał z czyszczeniem uszu
- Schutzbach

8. Data: 2005-09-15 12:06:56

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Sep 2005 07:01:22 +0200, *s...@p...fm*
<news:dgav82$k83$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

> rzeczy czasami się muszę podrapać czy to patyczkiem czy czymś co mam pod
> ręką. I teraz mnie bardzo mocno boli do ucho w środku i na zewnątrz. Czy

Wpisz w googlach "pielęgnacja uszu". W jakiejś aptece internetowej ( nie mam
linka) mają takie specjalne kropelki, które rozpuszczają woskowinę i
przetykają uszy.
Na laryngologów nie mogę liczyć, bo zawsze powiedzą, że w uszach czyściutko,
nie chcą przepłukać, więc też zamierzam kupić sobie te kropelki.

--
Kaja

9. Data: 2005-09-15 12:10:37

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Sep 2005 08:14:50 +0200, *UE feat. Polska & GW (+Białoruś)*
<news:dgb3hj$19u$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> a dlaczego by nie od razu gorącego żeliwa...

> swoją drogą pytanko, to grzyb? takie swędzenie?

Mnie zaczyna swędzieć w uszach jak zmuszona byłam przebywać w przeciagu (
np.autobus).
Przed anginą, to mnie i gardło zaczyna swędzieć. Staram się do tej anginy
nie dopuścić i stosuję psikacz Tantum Verde.

--
Kaja

10. Data: 2005-09-15 13:23:14

Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpisz w googlach "pielęgnacja uszu". W jakiejś aptece internetowej ( nie
> mam
> linka) mają takie specjalne kropelki, które rozpuszczają woskowinę i
> przetykają uszy.

Audispray, cena około 28,00 pln w aptece

drobne zanieczyszczenia wpadające do oka-co się z nimi dzieje?
Zgrubienie pod pacha
PODSTAWY KLINICZNE NEUROLOGII
powiększone jądro
mononukleoza i okres zarażania