uchwyt - wachlarz do zasłony prysznicowej?

1. Data: 2003-04-09 07:51:36

Temat: uchwyt - wachlarz do zasłony prysznicowej?
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W trakcie poszukiwań (bezowocnych) Zaginionej Zasłonki
Prysznicowej Dłuższej niż Dwa Metry znalazłam niechcący coś
takiego: http://www.duschy.com/polish/pafageln.jpg. Myślicie, że
to dobry pomysł? Bardzo by mi pasowało do ogólnej koncepcji,
tylko się obawiam, że taka konstrukcja 30cm nad głową może
jednak odrobinę przeszkadzać. No i tradycyjne pytanie - czy ktoś
to w ogóle gdzieś widział w sprzedaży (preferowany Śląsk albo
sieci hipermarketów)?

Pozdrawiam
Hanka
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-04-09 08:01:49

Temat: Re: uchwyt - wachlarz do zasłony prysznicowej?
Od: "JP" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> takiego: http://www.duschy.com/polish/pafageln.jpg. Myślicie, że
> to dobry pomysł? Bardzo by mi pasowało do ogólnej koncepcji,

Świetny pomysł!!
Nigdzie tego nie widziałem. Będę śledził ten wątek bo muszę się dowiedzieć
gdzie to kupić.
Proste i funkcjonalne rozwiązanie.
Pozdrawiam
Juras

1. Data: 2003-04-09 11:32:11

Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie łatwiej zadzwonić do Łomianek i się zapytać.
Marek

1. Data: 2003-04-09 11:50:51

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie łatwiej zadzwonić do Łomianek i się zapytać.

Łatwiej, ale od nich się nie dowiem, jak się to sprawdza w
praktyce :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-04-09 11:54:34

Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dowiesz się gdzie na Śląsku można kupić, przymierzyć, dotknąć.
Marek.

1. Data: 2003-04-11 08:33:35

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
> Łatwiej, ale od nich się nie dowiem, jak się to sprawdza w
> praktyce :)

Z tego co widzę, potrzebuje dużo przestrzeni, by się całkowicie (szczelnie)
rozłożyć. Jeśli to będzie nad wanną, wyjdzie poza jej brzeg... chyba, że
"szmata" będzie odpowiednio długa.

--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2003-04-11 09:00:48

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl>
napisał w wiadomości news:b75ukm$8rd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]potrzebuje dużo przestrzeni, by się
> całkowicie (szczelnie) rozłożyć. Jeśli to
> będzie nad wanną, wyjdzie poza jej brzeg...
> chyba, że "szmata" będzie odpowiednio długa.

U mnie to będzie w klaustrofobicznej (ćwierć elipsy, 75 x 85 cm)
kabinie prysznicowej, ze znalezieniem czegoś w tych wymiarach
może być kłopot, zastanawiam się, czy nie poprosić teścia, żeby
mi takie ustrojstwo zmajstrował. Tym bardziej, że a) to na
obrazku jest dość płaskie i drążki straszą nad głową, na
zamówienie można by zrobić drążki zagięte w dół na końcu - przy
tych samych nieszczęsnych dwóch metrach zasłonki konstrukcja
byłaby dużo wyżej, b) mogłabym zrobić drążki różnej długości,
dostosowane do niestandardowego kształtu kabiny, c) mogłabym
zrobić zielone :) Ma ktoś jakiś pomysł na konstrukcję
(szczególnie elementy obrotowe) i materiał, żeby rezultat był w
miarę odporny na ścieranie i wodę?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-04-11 09:43:54

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:b75vbg$7m3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> kabinie prysznicowej, ze znalezieniem czegoś w tych wymiarach
> może być kłopot, zastanawiam się, czy nie poprosić teścia, żeby

W wynajmowanym mieszkaniu mieliśmy kiedyś narożny kwadratowy brodzik. Nad
brodzikiem zamontowaliśmy rurkę metalową (mocowanie końców rurki w ścianie +
róg do sufitu) - na pręcie kółeczka i plastikowe zasłona prysznicowa (obie
rzeczy by IKEA). Pomalowane na biało wyglądało nieźle.
Może do tej Twojej elipsy da się wygiąć podobny kształt?

Marta

1. Data: 2003-04-11 11:12:17

Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może spróbować, ze stali chromowej. Są rzemieślnicy którzy zrobią coś
takiego. Tanie nie będzie, ale pomysł dobry (z tym wachlarzem)!.
Marek.

1. Data: 2003-04-11 11:13:57

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Skorupska" <s...@a...pl>
napisał w wiadomości news:b762hs$kg7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> by IKEA). Pomalowane na biało wyglądało nieźle.
> Może do tej Twojej elipsy da się wygiąć podobny kształt?

Za proste :) A serio - oczywiście jeśli nie uda mi się
znaleźć/wyprodukować sprytnego wachlarzowatego wieszaka, to
skończy się rurką na ścianie, ale bardzo chciałabym tego
uniknąć. Po pierwsze rurka na standardowej wysokości przechodzi
akurat przez środek okna, a na niestandardowej powoduje
konieczność własnoręcznego wykonania zasłonki z ceraty (wysokość
niestandardowa w drugą stronę to jakieś półtora metra - mnie się
wydaje, że trochę mało ;). Po drugie łazienka jest maciupka, a i
tak dość szczelnie wypełniona, więc wszelkie elementy chowalne
są bardzo mile widziane, a złożony wachlarz mieściłby się akurat
za trzydziestocentymetrową ścianką oddzielającą brodzik od
reszty świata. Chciałam zastosować zwykłą szynę sufitową do
zasłon, ale tu znowu problem jak w punkcie pierwszym - nie udało
mi się znaleźć ani długiej zasłonki gotowej, ani materiału na
metry, z którego dałoby się takową zrobić.

Pozdrawiam
Hanka z klaustrofobiczną klitką łazienkopodobną, wymagającą o
dziwo 21m^2 płytek i czterech dni układania tychże (o ile
dzisiaj skończą...)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Montaz kuchni - blat a zlewozmywak
Bateria wannowa
Kied drzwi są antywłamaniowe
Halogenki - 2 pytania
Czy ktoś ma jakąś opinię o pralkach AMICA?