uczucie duszności

1. Data: 2005-06-24 14:51:51

Temat: uczucie duszności
Od: "taoo" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
mam pytanko...
od tygonia mam uczucie duszności, podczas oddychania mam wrażenie,
że pobieram za mało tlenu... Byłam u lekarza i stwierdzil, ze to spowodu
stresu..
Nie mam żadnych stresów. Lekarz kazał mi kupic herbatki na uspokojenie ale
to nie pomaga..
Co mam zrobić, czy ktoś ma jakieś propozycje lub doświadczył takiego stanu
???
Co mam zrobić, bo chciałabym normalnie oddychać...

Z góry dziękuję za porady...

Ania

2. Data: 2005-06-24 16:36:00

Temat: Re: uczucie duszności
Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Tak jak większość, nie piszesz prawie nic o sobie, pobieżnie opisujesz
problem i liczysz, że trafisz tu na najlepszą wróżkę wśród lekarzy (albo
najlepszego lekarza wśród wróżek).

Od tygodnia? Może masz zapalenie oskrzeli? Może na tle alergicznym? Może
niewydolność krążenia? ...itd

Pokaż się jeszcze raz u lekarza, gdyby to nie mijało.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-06-24 16:54:52

Od: "taoo" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od tygodnia? Może masz zapalenie oskrzeli? Może na tle alergicznym? Może
> niewydolność krążenia? ...itd

Oskrzele raczej nie.
Alergii nigdy nie miałem.
Krążenie - może.

Byłem u lekarza wczoraj, ale zwalił wszystko na 'nerwy' - możliwe, że ma
racje :)
Troszkę mnie wkurza ta dolegliwość, no i to, że oprócz wysłania na badania
lekarz nic mi nie zapisał :(

:)

4. Data: 2005-06-24 17:34:21

Od: "mrmool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troszkę mnie wkurza ta dolegliwość, no i to, że oprócz wysłania na badania
> lekarz nic mi nie zapisał :(

bo pewnie po baaniach bedzie mu łatwiej zdiagnozować

mrmool
http://republika.pl/mole

5. Data: 2005-06-24 20:52:17

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Powinnaś skojarzyć tę duszność z jakąś sytacją, miejscem itp.
Gdzie jest duszno, kiedy jest duszno itp.

6. Data: 2005-06-24 22:47:19

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taoo" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> racje :)
> Troszkę mnie wkurza ta dolegliwość, no i to, że oprócz wysłania na badania

ale, jak widac, zmienil ci plec

7. Data: 2005-06-25 11:52:27

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

taoo napisał(a):

> Alergii nigdy nie miałem.

nigdy nie miałeś, czy nigdy nie byłeś badany pod tym kątem (testy
alergiczne??)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

8. Data: 2005-06-25 14:58:46

Od: "taoo" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi"
> nigdy nie miałeś, czy nigdy nie byłeś badany pod tym kątem (testy
> alergiczne??)

badania były - alergii nie

OB - wiarygodnosc
Uczulenie