uczulenie na retinol?

1. Data: 2002-12-04 14:28:05

Temat: uczulenie na retinol?
Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym smarowac, sucha, uczulona buzie?
Postanowilam wyprobowac nagromadzone probki i...
- posmarowalam sie probka Garnier z retinolem
- nastepnego dnia probka Vichy z retinolem
- a nastepnego postanowilam wyprobowac Chinskie Ziola Dax na dzien i na noc
- po tym wszystkim obudzilam sie z piekacym zaczerwienieniem, ktore po 3
dniach zbladlo, ale skora jest wciaz szorstka

Czy retinol czesto uczula, czy to raczej skladnik Chinskich Ziol (szkoda by
bylo bo ta seria tak super pachnie)
CZym teraz smarowac buzie?
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-12-04 15:26:29

Temat: Re: uczulenie na retinol?
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Schatzi" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
> - po tym wszystkim obudzilam sie z piekacym zaczerwienieniem, ktore po 3
> dniach zbladlo, ale skora jest wciaz szorstka

Niewiem byc moze sie myle,ale wg mnie powinnas robic przerwy
miedzy jedna a druga probka,a nie tak dzien po dniu "atakowac" twarz
coraz to nowym wynalazkiem...

--
Adrianna

1. Data: 2002-12-04 15:42:14

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Schatzi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy retinol czesto uczula, czy to raczej skladnik Chinskich Ziol (szkoda
by
> bylo bo ta seria tak super pachnie)
> CZym teraz smarowac buzie?

Retinol uczula bardzo często. To silnie działający związek.
Do pielęgnacji buzi może sprawdzi się najprostszy Nivea - najbardziej
przypomina naturalne sebum skóry, Albo wazelinę do czasu zejścia uczulenia.

Sowa

krem Kozie Mleko - Ziaja
Laura Vandini
krosty na policzkach