uczulenie na słońce

1. Data: 2006-05-08 06:27:56

Temat: uczulenie na słońce
Od: "bogusia" <2...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam uczulenie na słońce, dostaję czerwonych plam po krótkim pobycie na
słońcu.
Co polecacie, może jakieś kosmetyki?
Bogusia

2. Data: 2006-05-08 13:43:55

Temat: Re: uczulenie na słońce
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam uczulenie na słońce
krem z dobrym filtrem, unikanie słońca, betakaroten od wczesnej wiosny,
czasem potrzebne są leki antyhistaminowe.

3. Data: 2006-05-08 19:38:16

Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja biorę Alermed albo coś innego na alergię tydzień przed wyjazdem na urlop.
Wtedy mogę poleżec na plaży jakąś godzinę dziennie i jeszcze trochę
pochodzić po słońcu.
Przez resztę dnia i tak polecam cień
i na wszelki wypadek fenistil, jeśli uczulenie już się pojawi
Pozdrawiam
Aśka

Użytkownik "bogusia" <2...@i...pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam uczulenie na słońce, dostaję czerwonych plam po krótkim pobycie na
> słońcu.
> Co polecacie, może jakieś kosmetyki?
> Bogusia

Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny
gdzie w wawce kupie???
Kolczyk w brwi
Najlepszy podklad matujacy do 25 zł...
Wybielanie zebow metoda laserowa? gdzie w krakowie?