"uczulenie" na spermę ??

1. Data: 2003-11-21 01:50:11

Temat: "uczulenie" na spermę ??
Od: "pepe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..

po czym zdiagnozowac że kobieta jest "uczulona" na moją spermę ??
pieczenie po stosunku ... co jeszcze !!! ?? jak z tym walczyć !!!! ??
prosiłbym o wszelkie info na ten temat.... z góry wielkie dzięki !!!!.

3. Data: 2003-11-21 18:52:41

Temat: Re: "uczulenie" na spermę ??
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Fri, 21 Nov 2003 02:50:11 +0100, "pepe"

>po czym zdiagnozowac że kobieta jest "uczulona" na moją spermę ??
>pieczenie po stosunku ... co jeszcze !!! ?? jak z tym walczyć !!!! ??
>prosiłbym o wszelkie info na ten temat.... z góry wielkie dzięki !!!!.

Przede wszystkim - zastanowic sie czy owa kobieta jest odpowiednio
przygotowana do stosunku - a wiec czy nie nastepuje on zbyt szybko -
jesli ona potrzebuje dluzszej gry wstepnej. Bo wtedy moze dojsc do
powstania calej masy malutkich otarc - praktycznie niewidocznych ale
piekacych potem. Rozwiazanie - szczera rozmowa i dluzsza gra wstepna.
Inna sprawa - czy nie ma problemu z nawilzeniem pochwy - jesli tej
naturalnej wilgoci jest zbyt malo - to jw. Tutaj rozwiazaniem jest
zastosowanie specjalnego zelu - lepiej unikac prowizorki w rodzaju
kremu do twarzy ;) Zel kupuje sie w kazdym sex-shopie i aptekach.
Podobnie jesli lubicie seks w wodzie - wbrew pozorom to wcale nie
nawilza - wrecz przeciwnie. Coz - tutaj rozwiazanie jest oczywiste -
zrezygnowac.
Jeszcze jedna sprawa - jakas przewlekla, niezbyt intensywna ale stale
sie toczaca infekcja. Coz - wizyta u ginekologa tak czy owak by sie
przydala.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

2. Data: 2003-11-21 18:52:41

Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-11-21 22:08:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Nov 2003, La Luna wrote:

> powstania calej masy malutkich otarc - praktycznie niewidocznych ale
> piekacych potem. Rozwiazanie - szczera rozmowa i dluzsza gra wstepna.

empatia jest najwazniejsza - jak jej nie ma to umarl w butach

> sie toczaca infekcja. Coz - wizyta u ginekologa tak czy owak by sie
> przydala.

zgadza sie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-11-21 22:08:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

empatia jest najwazniejsza - jak jej nie ma to umarl w butach

> sie toczaca infekcja. Coz - wizyta u ginekologa tak czy owak by sie

zgadza sie

P.

6. Data: 2003-11-22 10:10:44

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po czym zdiagnozowac że kobieta jest "uczulona" na moją spermę ??
> pieczenie po stosunku ... co jeszcze !!! ?? jak z tym walczyć !!!! ??
> prosiłbym o wszelkie info na ten temat.... z góry wielkie dzięki !!!!.

Z pieczeniem i otarciami mozna sobie poradzic przy pomocy
odpowiedznich nawilzaczy, ale o wiele powazniejsze "uczulenie"
- zwiazane z czyms calkiem innym - to produkowanie przez kobiete
przeciwcial przeciw plemnikom konkretnego mezczyzny.

Jest to czesto przyczyna nieplodnosci konkretnych par.
Kobieta nie moze zajsc w ciaze ze swoim partnerem
(mezem), chociaz z kazdym innym moglaby zajsc
latwo i bez klopotu..

(prosze nie wyciagac z tego wnioskow :)))

pozdrawiam
piotr

cukrzyca - prawdopodobienstwo dziedziczenia
BOL BRZUCHA
Łokiec tenisisty
Trojmiasto-zespół WPW
Leniwe oko niedowidzące