Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "IQ" <k...@g...home.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja.szkola,pl.soc.edukacja
Subject: Re: uf! podzial>30
Date: Sat, 2 Feb 2002 19:50:26 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 70
Message-ID: <a3hcoo$2i$1@news.tpi.pl>
References: <a2naj4$5rh$1@news.tpi.pl> <a2ocj9$7im$1@news.tpi.pl>
<a2okj7$dip$1@news.tpi.pl> <a2p2hr$cbc$1@news.tpi.pl>
<a2pori$27a$2@news.tpi.pl> <a2r0p3$phf$1@news.tpi.pl>
<a2r3lr$reb$1@news.tpi.pl> <a2r57n$h4f$1@news.tpi.pl>
<a2rbg0$ptt$1@news.tpi.pl> <a2rcio$7rb$1@news.tpi.pl>
<a3cj9p$dji$1@news.tpi.pl> <a3cm29$6s6$1@news.tpi.pl>
<a3f2am$nlu$1@news.tpi.pl> <a3f92b$282$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: pe237.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.tpi.pl 1012676220 82 213.76.28.237 (2 Feb 2002 18:57:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Feb 2002 18:57:00 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja.szkola:21027 pl.soc.edukacja:12093
Ukryj nagłówki
Witam,
r napisał(a) w wiadomości: ...
>> Dlaczego bez? Rozporządzenie mówi wyraźnie:
>podział obowiązkowo od 24osób.
>Jak jest 25, powinien być podział, ale mogę się założyć,
>gdyby tak się zdarzyło, by nie podzielili!
Spokojnie, jest rozporządzenie, nie mają tu żadnego pola manewru.
Problem może być jedynie z kadrą i sprzętem.
><..>
>"Belfrzaki" się szybciutko wyszkolą ...zresztą, już wielu coś wie.
Podyplomowe studia trwają 1,5 roku, kosztują niemało; belfrzy "sami" się
wyszkolą? Wiedza typu "coś", jak sam pisałeś, to ciut mało.
>To co, nie można kupić poleasingowe Pc-ty?
>Tanie jak barszcz! A są klasy Pc-tów z akcji "Pracownia tu i tam".
Idealne rozwiązanie..... dla kilku szkół. Wątpię w nagłą, masową obecność na
rynku poleasingowych komputerów. Co to ma być, partyzantka? MENiS wydumał
informatykę w podstawówkach, świetnie, od dawna marzy mi się kilka zajęć w
pracowni info. Tylko niech MENiS łaskawie określi, ile ten pomysł kosztuje i
kto te koszty poniesie.
>
>
>> Z matematykami jest trochę łatwiej...
>Chętnego? E nie kumam...
>To już tak mało tych "belfrów" zostało?
>(O IQ wystarczajacym do nauki Painta?)
>Noooooo... niezły pomysł: "Matematyk "wykłada" Worda"
>;-) Przecież tak ma być!
>"Informatyka to przede wszystkim matematyka-
>Algorytmy PONAD WSZYSTKO".
Chodziłom mi raczej o to, że matematyków mamy w szkołach dość, z
informatykami jest trochę gorzej. Tym ostatnim zdecydowanie łatwiej o lepiej
płatną i mniej stresującą pracę. Stąd drobne problemy z naborem. Podobna
sytuacja jeżeli chodzi o językowców, w większości szkół podział na grupy
pozostaje w sferze marzeń.
><..>
>> Gwoli zaspokojenia grzesznej ciekawości: w której klasie podstawówki
>> nauczyłeś się korzystać z komputera? ;o)
>Może okrężnie:
> "Pojazdami mechanicznymi"
>jeżdżę od (około) 6 roku życia. Prawo jazdy miałem w 16-tym.
>Pierwszego PC miałem w rękach w 1985 roku.
>Teraz, córa ma 10 lat i sama obsługuje programy
>dydaktyczne (-nie podam nazwy -kryptoreklama).
>Na prawo jazdy poczeka 8 lat,
>I coooooO?
To może wprost? :))
Jak widać Romuś/Jaś się nie uczył a Roman/Jan jednak umie posłużyć się
komputerem. Nie będzie tragedii, gdy dziatwa zacznie poznawać algorytmy
(błeee) w gimnazjum. Poradzą sobie, wierzę w nich przynajmniej tak, jak Ty
wierzysz w "belfrów", szczególnie, że: >się szybciutko wyszkolą ...zresztą,
już wielu coś wie.<
Pozdrawia
Ewa Q
|