Re: ukrycie tatuazu

1. Data: 2004-06-28 17:49:47

Temat: Re: ukrycie tatuazu
Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

"<pl>" <t...@U...com> wrote in message news:...
> <i...@p...onet.pl> wrote in message

to po cholere slub brac? bo ciocia chce? babcia? osoby starszej daty?
to niech im sie nie podoba..
to Twoj dzien.. podobno jedyny taki w zyciu..
jesli Ci tak bardzo nie pasuje to zaklej plastrem rozgrzewajacym.
nie mam innego pomyslu.
no moze poza polozeniem tony pudru.. ale wtedy sukienka bedzie upaprana..