ul. Bartycka W-wa

1. Data: 2005-03-08 12:27:21

Temat: ul. Bartycka W-wa
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znajduje sie tam pare sklepow z oswietleniem???
Chodzi mi o takie z oswietleniem w normalnych cenach (powiedzmy do 400 pln a
najlepiej jeszcze taniej). Potrzebuje do lazienki nad lustro jakies i
zyrandole do pokoji i kuchni wszystko raczej proste i nowoczesne :))

2. Data: 2005-03-08 12:31:51

Temat: Re: ul. Bartycka W-wa
Od: "parrot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najlepiej jeszcze taniej). Potrzebuje do lazienki nad lustro jakies i
> zyrandole do pokoji i kuchni wszystko raczej proste i nowoczesne :))

Tanio to tam nie jest. Bartycka nastawiona jest na nowobogackich. Juz lepiej
pojechac do Ikei lub Leroi Merlin (czy jak to sie pisze).

Bylam tam jednak jakis czas temu i moze cos sie zmienilo.

Pozdrawiam
parrot

3. Data: 2005-03-08 12:37:27

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy znajduje sie tam pare sklepow z oswietleniem???

Sklepów z oświetleniem tam jest mnóstwo. Jeśli jednak nie gustujesz w
oprawach udających kuty stary mosiądz, z listkami, kwiatkami,
dzwonkami, frędzelkami i sam nie wiem, czym jeszcze bądź w
supernowoczesnych i suuupeeeerdrogich zestawieniach stal nierdzewna +
mrożone szkło, całość duża i kanciasta, to sobie odpuść.

J.

4. Data: 2005-03-09 10:56:27

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Mar 2005 13:31:51 +0100
"parrot" <p...@p...onet.pl> wrote:

> Tanio to tam nie jest. Bartycka nastawiona jest na nowobogackich

i chyba bezrobotnych - bo w durnych godzinach otwarta

Sierp

Jaki junkers do kuchni?
Lodowka
karaluchy :(
Pralka AEG seria Lavamat
Gdzie w Wa-wie pojemniki plastikowe na proszek do prania?