ułamki

11. Data: 2009-03-21 18:15:43

Temat: Re: ułamki
Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Mar 2009 17:11:07 +0100, Szerr napisał(a):

> Nie tylko.

Upsssss, przepraszam bardzo :(
www.funnymathforkids.com

To może tutaj nie będzie, a program ten sam.

--
waruga

12. Data: 2009-03-21 18:17:12

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Mar 2009 11:56:36 +0100, Piotr Majkowski napisał(a):

> Chyba lepiej pozostać przy "obiektach" znanych dziecku.
> Podstawy ułamków można IMO pokazac dziecku na przykładzie podziału jabłka
> czy pomarańczy.
> Widzi od razu co jest całością, a co częścią, czyli ułamkiem.

Z tm na czym pokazać to ja nie mam problemu. Pisałam przecież, że o
lenistwo matki chodzi i szukam czegoś tzn. programu, który odpyta dziecko
ze zdobytej wiedzy.

--
waruga

13. Data: 2009-03-21 18:19:30

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Mar 2009 19:15:43 +0100, waruga napisał(a)
w:<news:1o3c7ssw834hh.974wff1yg9cs$.dlg@40tude.net>:

To samo.

--
Quid leges sine moribus?

14. Data: 2009-03-21 18:27:43

Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr pisze:
> Dnia Sat, 21 Mar 2009 19:15:43 +0100, waruga napisał(a)
> w:<news:1o3c7ssw834hh.974wff1yg9cs$.dlg@40tude.net>:
>
> To samo.

A jakże. Avast jajca sobie robi, czy inne skanery też ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

15. Data: 2009-03-21 18:32:43

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Mar 2009 19:19:30 +0100, Szerr napisał(a):

> To samo.

Szkoda, bo się przydaje szczególnie jak się nie chce samemu dziecka z
tabliczki mnożenia odpytywać lub szybkiego pamięciowego dodawania i
odejmowania.

--
waruga

16. Data: 2009-03-21 18:56:03

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot ( home) pisze:

> A jakże. Avast jajca sobie robi, czy inne skanery też ?

nod 4.0.314 nic nie pokazuje

zaczynaja sie dobierac do d4 coponiektrorym "menedzerom"
Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.
odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)
przemoc ekonomiczna rodzica wobec dziecka
pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka