Re: uleczalny homoseksualizm

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<557b3e09$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<557b3fae$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<557b40f3$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
<e3p292we21qd$.1d5qqyqfo7r5v$.dlg@40tude.net>
<557bee85$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
<mlgs18$g53$3@news.icm.edu.pl>
<557bf69f$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mlgveg$qbd$2@news.icm.edu.pl>
<557c15d0$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
<mlh57i$knl$1@news.icm.edu.pl>
<557c1f79$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<mlhgfc$fac$1@news.icm.edu.pl>
<557c4f74$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
<mli6ms$ljl$1@news.icm.edu.pl>
Subject: Re: uleczalny homoseksualizm
Date: Sun, 14 Jun 2015 00:02:09 +0200

news:mli6ms$ljl$1@news.icm.edu.pl...

> Nigdzie nie twierdziłam, że to Twoja historia. To był tylko jeden z
> przykładów na to, skąd wziął się mój sceptyczny stosunek co do takich
> "idealnych" związków, w których zachodzi (rzekomo) całkowita zbieżność
> odbioru rzeczywistości.

> A, czyli o siebie się bałeś! ;)

> Dla mnie ewidentnie to ona potrzebowała jakiegoś wsparcia, choćby
> towarzystwa. Na dłuższą metę może być upierdliwe, ale i tak ciekawe, że
> tak się napiąłeś w tej sytuacji. Pewnie bardziej niż małżonka, co?

Napisałem- żona podeszła do tego z dystansem. A Ty- tolerowałabyś wizyty
kogoś takiego? Wiesz, że Ci adoruje męża, nie potrafi utrzymać żadnego
związku, robi wszystko, żeby Was z mężem skłócić- ile byś wytrzymała? Jej
nie było potrzebna wsparcie. Przynajmniej nie zwykłe wsparcie. Radość by jej
sprawiło, gdybyśmy się kłócili. I wcale nie bałem się o siebie. Wracając do
domu po pracy- chcę mieć trochę spokoju, a nie jego przeciwieństwa

--

Chiron

--

Chiron