ulga remontowa pytanie

1. Data: 2005-11-30 18:27:56

Temat: ulga remontowa pytanie
Od: "paweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie - czy faktura uprawniająca do skorzystania z ulgi remontowej
może być wystawiona na "usługi budowlane"?

pozdrawiam
paweł

2. Data: 2005-11-30 20:08:43

Temat: Re: ulga remontowa pytanie
Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam pytanie - czy faktura uprawniająca do skorzystania z ulgi remontowej
> może być wystawiona na "usługi budowlane"?

Może być.
AniaP

3. Data: 2005-12-02 07:20:50

Od: "Maciek" <m...@n...t17.ikarnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mam pytanie. Odliczen podlegaja rozne "projekty
i ekspertyzy". Czy aranzacja wnetrza tez jest takim
projektem? Czy projekt kuchni (mebli kuchennych) tez?
Jesli tak, to jak to powinno byc na fakturze nazwane?

I jeszcze jedno. Zabudowa wneki. Jak zdefiniowac wneke?
Jak sobie postawie scianke na ksztalt litery U i w srodek
wstawie szafe, to to jest zabudowa wneki?

Maciek

4. Data: 2005-12-03 21:32:02

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie postawie scianke na ksztalt litery U i w srodek
> wstawie szafe, to to jest zabudowa wneki?

IMO tak

JR

5. Data: 2005-12-05 12:31:10

Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> IMO tak
>
> JR

IMO nie. Zabudowa musi byc trwale zwiazana ze sciana a szafe mozesz wyjac.
Oczywiscie drzwi z zabudowy tez mozesz wyjac ale to juz jednak nie to samo.
Zreszta jak bedziesz mial na fakturze napisane "zabudowa wneki" a wstawisz
tam szafe to US to przyjmie bo ich interesuja dokumenty a nie twoja szafa.

pozdrawiam
Iwona

6. Data: 2005-12-05 14:09:05

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał:
(...)
> Zreszta jak bedziesz mial na fakturze napisane "zabudowa wneki" a wstawisz
> tam szafe to US to przyjmie bo ich interesuja dokumenty a nie twoja szafa.

W wiekszosci wypadkow pewnie tak, ale nie zawsze. Np. moich rodzicow
odwiedzil kiedys inspektor US i kazal sobie pokazac wstawioną brame
garażową.

Pozdrowienia,
Lila

7. Data: 2005-12-07 15:17:02